İlkez yazıyorum lütfen
yorumlarınızı saygı
çerçevesinde yazınızBol bol yorumlarınızı
Bekliyorum lütfen
oylamayı unutmayınız!(Bir yanlışım olduysa
Hepinizden özür diliyorum🙏)Bu Kitapta yazılan
karakterler ve olaylar
gerçek değildir!!!İYİ OKUMALAR DİLERİM
😃Telefonu kapatıp. Mesajlar kısmındaki mesaja baktı bı belge fotoğrafıydı.
Elisa
"Bu ne?"Ege
"DNA testi."Elisa
"Kimin için? ve neden ?"Ege
"Ben ve Merve için."Elisa
"Ne için?"Ege
"Kardeşlik testi için."Elisa
"Ne? Ne için dedin?"Ege ve Merve kardeşmiydi?
Bu nasıl olurdu? Ege'nin de Merve'nin de ailesi vardı.
Ege bana dönerek, gülümsedi.Ege
"Buldum,onu buldum, Kardeşimi buldum, Elisa buldum kardeşimi."Gözleri dolmuş bir sekilde bana bakıyordu.
Ege'ye büyük bı şok icerisinde dönerek.
Elisa
"Be- ben hiç bir şey anlamıyorum, DNA testi diyorsun, Merve diyorsun, kardeşimi buldum diyorsun."Ege
"Gerçekten çok özür dilerim. Bir işim var sana olayları daha sonra anlatsan olur mu? Şuan doğru mu? degil mi? Tam olarak emin olup sana anlatmak istiyorum."Sadece kafamı salayarak onay verdim. Ege anlıma minik bir öpücük bıraktı. Arabadan inip eve gitigimde Ege de hızla arabayı çalıştırdı.
Bu olanlara anlam veremiyorum. Sadece şok içerisindeyim.
******
Ege Doktorun gönderdigi DNA testinin amcasına göstermeye gidiyordu. Amcasına telefonla gönderebilirdi, fakat amcasına göstermek istedi. Çünkü bu testten amcasının haberi yoktu. Ya da Ege haberi olmadığını biliyordu belki de bu bu testi yapacağını biliyordu.
Ege hızla amcasının yanına gidiyordu.
Bundan sonra gerçek
EGE YAMAN KOÇ olacaktı...Çünkü artık saklayacağı hiçbir şey yoktu. Sevdiklerine zarar vermesine izin vermeyecekti. Çünkü artık kardeşini bulmuştu.
6 yaşındaydı kardeşinin olacağını öğrenince havalara uçmuştu ilk kardeşini eline aldığında. Lakin bir gece kardeşi tamamen gitmişti. O gün yemin etmişti onu bulup getireceğim diye.
Annesi tamamen depresyona girmişti kendini bir odaya kilitlemişti sadece ağlıyordu...
Ta ki o gün geleninceye kadar.
Kadir amca Ege'nin annesinin yanına gelerek kızının yaşadığını söyledi onu bir gün getirip ona vereceğini söylemişti.6 yıl boyunca aradılar lakin ümitlerini kaybetmediler. Ta ki Ege nin babasının öldüğü güne kadar. Artık ümitlerini kesmişler. Narin hanım kızının öldüğüne inandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karşı komşu
Ficción GeneralAbimin intikamını almak için yemin ettiğimde 13 yaşındaydım 6 yıl boyunca araştırma yaptım fakat hiçbir şey bulamamıştım ta ki Hayatıma giren Karşı komşum sayesinde bir şeyler öğrenmeye başladım.