İlkez yazıyorum lütfen
yorumlarınızı saygı
çerçevesinde yazınızBol bol yorumlarınızı
Bekliyorum lütfen
oylamayı unutmayınız!(Bir yanlışım olduysa
Hepinizden özür diliyorum🙏)Bu Kitapta yazılan
karakterler ve olaylar
gerçek değildir!!!İYİ OKUMALAR DİLERİM
😃Kütüphane ye doğru giderken Rabia beni çağırdı.
Rabia
"Elisa ben çok kötüyüm benim yerime spor odasındaki formaları müdüre götürürmüsün?"Elisa
"Tamam ben götürürüm sen istersen git bu revire."Rabia
"Teşekkür ederim."Spor odasına girip formaları aradım fakat formalar masanın üzerinde hafif nemli bir şekilde duruyordu az değildi baya çok vardı kurularını seçip götüreceken kapı kapandı. Kapıya vurdum fakat kimse yoktu.
Elisa
"Hey ben burdayım. Kimse yok mu?"Spor odası en alt kataydı biri pencereyi açıp içeriye ateş atı formalar bir anda alev aldı. Evet şimdi anlamıştım formaların neden nemli olduğunu çünkü üzerine benzin dökmüştüler bu yüzden bu kadar hızlı alev aldı ateş atan kişinin yüzü görünmüyordu sadece ayağı görünüyordu ateş atıktan sonra pencereyi sıra ile kapatı.
Spor eşyası olan kitaplıkın en üstünde alet çantası vardı onu almaya calışırken kitaplık üstüme düştü artık bilimcimi kayıp ediyordum. Nefes almakta zorluk çekiyordum.
Elisa
"Kimse yok mu?"Artık bilimcimi kaybediyordum gözlerim kapanıyordu...
*****
Mert Ege'nin yanına gelerek
Mert
"Elisayı gördün mü?"
Ege
"Kütüphaneye gideceğini söylemişti."Mert
"Tamam."Yangından dolayı okulun yangın alarm çalmaya başladı.
Merve
"Ne oluyor?"Mert
"Yangın var."Ege koşarak okula girdi, arkasında da Mert koştu.
Ece
"İrem ağlamayı kes herkez bize bakıyor."İrem Ece'nin kolunu tutup arka tarafa götürdü.
İrem
"Farkındasın değil mi spor odasına Elisayı kilitledin ve şimdi orda yangın çıktı."Cenk koşarak yanlarına gitti.
Cenk
"iyi misiniz?"Ece
"İyiyiz Merak etme."Cenk
"Siz yaptınız değil mi?"Ece
"Neyi."Cenk
"Aptal yatma Ece, yangın diyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karşı komşu
Fiksi UmumAbimin intikamını almak için yemin ettiğimde 13 yaşındaydım 6 yıl boyunca araştırma yaptım fakat hiçbir şey bulamamıştım ta ki Hayatıma giren Karşı komşum sayesinde bir şeyler öğrenmeye başladım.