Dene

2 0 0
                                    

Karanlık odanın içinde içindeki paniğe kendini teslim etmiş şekilde oturan nomad, uzun süredir hasretini çektiği hissi yeniden tadıyordu. Ertesi günü, o dakikası, o saniyesi, o anı ve gelecek her anı anlamlı olacakmış hissiyle dolup taşan nomad panik hissine aldırış etmiyordu. İçine dolan saf korku öleceğini her an ona yeniden hatırlatıyordu, azraili olacak varlıkla karşı karşıya kaldığında kendisini koruyacak hiçbir şeyi olmayan küçücük ve yetersiz bir çocuğun öldükten sonra boşluğa karışmaktan bile korkuncunu, bilinçli bir şekilde sonsuza dek boşlukta süzüleceğini düşünen bir çocuğun, saf trajedik korkusunu iliklerine kadar hissediyordu. Ferah ve özgür bu his; limitsizliği tanımlayıp onu rahatlatırken aynı zamanda onu dehşete düşürüyordu, özgürlük isteğiyle hayatı boyu yanıp tutuşmuş nomad huzuru ve güveni ise her zaman, özgürlüğünün kısıtlandığı, iradesinin azaldığı, seçenekleri ve belirleyiciliği son derece az bir çocuklukta buluyordu. Uzun süredir gerçek bir şey hissetmeyen nomad içindeki bu duyguların ne çeşit olduğunu umursamıyordu ve onları kucaklıyordu, hissettiği bu şeyin sabahladığı gecelerin rastgele birkaçında kendisini bulan ve ona aylarca hissetmediği mutluluğu veren ama kısa süre sonra yitip giden o yalancı ve cilveli his olmaması için ümit ediyordu, beynini her seferinde kandırmayı deneyen ve kendisini hissin kalıcılığını sağlamak için ikna etmeyi işe yaramayacağını bilmesine rağmen ümitsizce deneyen nomad, her defasında aynı inançla hissini tutmayı deniyordu. Kısa ömrü boyunca korku yapımlarından korkmayı büyüleyici bulmuş, huzursuz edici kapalı atmosferlerinde her birinin sahip olduğu kendine has yolları kendince kullanarak büyülenmiş, farklı şekillerde huzur bulmuştu, nomad tekrar korku hissiyle büyüleniyordu, bu kez huzurlu biçimde değil, yanıp tutuştuğu özgürlük hissinin getirdiği huzursuzluk ve verdiği haz arasındaki ince çizgide volta atarak büyüleniyordu, bi ileri bi geri, bi sağa bi sola giderek, korku, huzur, özgürlük ve hepsinin birbiriyle ayrı ayrı kesişimini teker teker belirsiz şekilde hissediyordu.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 16 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Karanlık örtüWhere stories live. Discover now