1

220 19 1
                                    

Üç saattir kucağımda duran laptop artık ısınmıştı, ve ben sıcaktan bunalmıştım. Fare altlığı olarak kullandığım kardeşimin ince hikaye kitabını elime alıp bir de yelpaze olarak kullanmayı denedim, fakat yeterince geniş değildi ve hiçbir işe yaramıyordu.

Oflaya puflaya anasayfamda dolaşmaya devam ettim. Saçma sapan şeylerle doluydu, haberler, dedikodular, ünlüler, arkadaşlarımın gittikleri tatil köylerinde çekildiği resimler, ve bir de online testler. Aralarında en çok ilgimi çekenin bu testler olduğunu itiraf etmeliyim. Amaçsız, boş, hiçbir işe yaramayan; ama vaktimi öldürmeyi en çok sevdiğim şeyler.

Günün testi: #DerdiniTahminEdelim!

Yani, pek bir derdim olduğu söylenemez ama.. Bir derdim varsa da ben henüz farkında değilsem, bu test bana yardımcı olabilirdi. Eh, yani.

1. En son ne zaman tüm gününü yatakta geçirdin?
A.) Geçtiğimiz hafta.
B.) Emin değilim, ben meşgul bir insanım.
C.) Sabahtan beri yataktayım zaten.
D.) Geçtiğimiz ay mıydı? Dün müydü? Bende kafalat karışık.

Vermem gereken cevap C, vermek istediğin cevap B, içimden en çok geçen cevapsa D'ydi.

C şıkkını seçtim.

2. Son dönemde fakirlikten aç yattığın oldu mu?
A.) Evet.
B.) Hayır.

Adım Jung Soo Jung, 21 yaşımdayım, ailemle yaşıyorum, son sekiz yıldır ranzanın üstünde kalıyorum. B. Hayır.

3. Kolay kolay sinirlenir misin?
A.) Tabiki.
B.) Buda gibiyimdir, utanmasam çıkıp tapınakta yaşayacağım, sinir nedir bilmem.
C.) Yani adamına göre değişir.
D.) SANANE AMUĞA KODUĞUM SANANE

Bir Buda değilim, bir koğuş ağası da değilim, lakin çok sakin bir tip de sayılmam. A.

4. Yataktayken sen?
A.) Yaaa utandırmasana şapşal.
B.) Kaplan gibiyimdir mübarek.
C.) Panda gibi yatarım işi diğer taraf halletsin.
D.) Hiç denemedim bilemicim.

Cevabımın A olmasını dilerdim fakat elimde olmayan sebeplerden dolayı D'yi seçtim.

SEKSSİZLİKTEN BAYILMIŞSIN GÜZELİM, ERKEK LAZIM SANA ERKEK! Muhtemelen şimdiye kadar fark etmesen veya kabul etmek istemesen de aslında yalnızsın br kuşum! İçin sıkılmış senin, yeni maceralar arıyorsun kendine. Gel gör ki öyle herhangi bir macera değil bu. Kim bilir, belki macera senin peşindedir. Gözlerin kulakların tüm hayâların açık olsun bu ara, çocuk buldun mu kon üzerine, bırak o tencere olsun sen kapak. İhtiyacın var buna.

Elimde olmadan yüzümü buruşturdum. Yazanların hiçbirinin yalan olduğunu iddia etmeyeceğim, fakat bunun suratıma suratıma vurulmasından rahatsız olmuştum. Hayır bir saniye, sekssizlikten bayıldığım yoktu, bana erkek falan da lazım değildi. Aptal bir test işte.

Testin altın çıkan, önerilen gönderilere göz attım. Bir tanesi resmen parlıyordu: ERKEK ARKADAŞINI BULALIM?

Hayır, bakın ben erkek arkadaş peşinde falan değilim. Kendi halinde yaşayan safın biriyim, pek bir işe yaramam. Ama azmış durumda falan da değilim yani. Böyle testleri seviyorum çünkü sanallar, sayelerinde zaman öldürüyorum. O kadar.

Teste başlamadan önce biraz senin hakkında bilgi edinelim.

Soyad Ad: Jung Soo Jung
Kullanıcı adı: jsj.pinkrystal
Doğum tarihi: 24/10/1994
Cinsiyet: Kadın

Tamam, şimdi sorulara geçebiliriz.

1. Karşı cinste seni en çok çeken şey nedir?
a.) Dış görünüş
b.) Karakter
c.) Yalnızca bakışlar

2. Sence bir ilişkide yaş önemli mi?
a.) Evet
b.) Hayır

3. Hangisinden hoşlanıyorsun?
a.) Hemcins
b.) Karşıcins

4. Hangisinin bir ilişkiyi en çok zedeleyeceğini düşünüyorsun?
a.) Yalan söylemek
b.) Sır saklamak
c.) Uzak mesafeler
d.) Birlikte yeterince zaman geçirememek

Soruların hepsine b cevabını verdikten sonra ekranda Uygun eş bulunuyor, bekleyiniz... yazısı belirdi. Bunu itiraf etmek hoşuma gitmese de biraz merak etmiştim, acaba bir ünlüyle falan mı eşleştirecekti? Ya da bir ulzzangla? Yani, sonuçta profil bilgileri ve resimleri internette bulunabilecek herhangi biri 'uygun eş' çıkabilirdi.

Yaklaşık 30 saniyelik bir bekleyişin ardından önce beyaz bir ekran, sonra da üzerinde siyah yazılar belirdi.

UYGUN EŞ BULUNDU!

Uyumluluk oranı: %99
Soyad Ad: ?? ??
Kullanıcı adı: kji.blackai
Doğum tarihi: ?? ??
Cinsiyet: Erkek

Ekrana boş boş bakarken 'Mükemmel.' diye geçirdim içimden. Bu online test bana %99 uyumlu olduğum birini bulmuştu, ama elime bu %99 Bey'in yalnızca kullanıcı adını vermişti. Arama motoruna kji.blackai yazınca bir dolu animelerle alakalı resim çıkıyordu.

'Eh, yani.' diye düşündüm, 'Sonuçta aptal bir test. Ne çıkmasını bekliyordum ki?'

En azından karşıma çıkardığı sonuç erkek!

ÇİKOLATAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin