:Forgive or not?

242 5 3
                                    


𝗘𝗹𝗶𝘀𝗲 𝗣𝗼𝗶𝗻𝘁 𝗼𝗳 𝘃𝗶𝗲𝘄:

𝘚𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘐 𝘧𝘰𝘳𝘨𝘪𝘷𝘦 𝘩𝘪𝘮 𝘰𝘳 𝘯𝘰𝘵?

𝘐'𝘮 𝘴𝘰 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘶𝘴𝘦 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘯𝘰𝘸. 𝘐 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘰 𝘥𝘰. 𝘛𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘳𝘦 𝘴𝘰 𝘮𝘢𝘯𝘺 𝘳𝘶𝘯𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘮𝘺 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵𝘴. "𝙀𝙡𝙞𝙨𝙚? 𝘼𝙧𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙤𝙠𝙖𝙮? " 𝘏𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘦𝘭𝘱𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘵𝘰 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘪𝘵𝘺. "𝙔-𝙮𝙚𝙖𝙝 𝙄'𝙢 𝙛𝙞𝙣𝙚" 𝘐 𝘢𝘯𝘴𝘸𝘦𝘳𝘦𝘥. "𝘼𝙧𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙨𝙪𝙧𝙚? " 𝘏𝘦 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯. 𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘐 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘯𝘰𝘥𝘥 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘮."𝙤𝙠𝙖𝙮 𝙞𝙛 𝙮𝙤𝙪 𝙨𝙖𝙮 𝙨𝙤. "𝘏𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘬𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴. 𝘐 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘥𝘶𝘮𝘣𝘧𝘰𝘶𝘯𝘥𝘦𝘥.

𝘐 𝘤𝘢𝘯 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘮𝘺 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘴 𝘵𝘰 𝘣𝘦𝘢𝘵 𝘧𝘢𝘴𝘵 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯.

𝘈𝘯𝘖 𝘣𝘢 𝘺𝘢𝘯 𝘌𝘭𝘪𝘴𝘦!!! 𝘒𝘢𝘭𝘢 𝘬𝘰 𝘣𝘢 𝘮𝘰𝘷𝘦 𝘰𝘯 𝘬𝘢𝘯𝘢! 𝘌𝘩 𝘢𝘯𝘰 𝘵𝘰𝘯𝘨 𝘯𝘢𝘳𝘢𝘳𝘢𝘮𝘥𝘢𝘮𝘢𝘯 𝘮𝘰?

" 𝙄'𝙡𝙡 𝙗𝙚 𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙜𝙖𝙧𝙙𝙚𝙣 𝙞𝙨 𝙮𝙤𝙪 𝙣𝙚𝙚𝙙 𝙢𝙚"𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘦𝘧𝘵.

𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘦𝘤𝘬 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥?

𝘕𝘢𝘪𝘸𝘢𝘯 𝘯𝘢𝘮𝘢𝘯 𝘢𝘬𝘰 𝘥𝘪𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘨-𝘪𝘴𝘢 𝘴𝘢 𝘉𝘢𝘭𝘤𝘰𝘯𝘺 𝘕𝘢 𝘮𝘶𝘬𝘢𝘯𝘨 𝘵𝘢𝘯𝘨𝘢.

𝘈𝘯𝘨 𝘨𝘶𝘭𝘰-𝘨𝘶𝘭𝘰!!! 𝘏𝘪𝘯𝘥𝘪 𝘬𝘰 𝘢𝘭𝘢𝘮 𝘢𝘯𝘨 𝘨𝘢𝘨𝘢𝘸𝘪𝘯 𝘬𝘰! 𝘛𝘢𝘯𝘨𝘪𝘯𝘢 𝘯𝘢𝘮𝘢𝘯 𝘬𝘢𝘴𝘪 𝘦𝘩!!! 𝘔𝘢𝘴𝘺𝘢𝘥𝘰𝘯𝘨 𝘱𝘢 𝘧𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘰𝘯𝘨 𝘚𝘢𝘯𝘥𝘳𝘰𝘯𝘨 𝘵𝘰𝘩!!

𝘏𝘢𝘣𝘢𝘯𝘨 𝘯𝘢𝘨-𝘪𝘪𝘴𝘪𝘱-𝘪𝘴𝘪𝘱 𝘯𝘢𝘮𝘢𝘯 𝘢𝘬𝘰 𝘥𝘪𝘵𝘰 𝘴𝘢 𝘣𝘢𝘭𝘤𝘰𝘯𝘺. 𝘉𝘪𝘨𝘭𝘢 𝘯𝘢𝘮𝘢𝘯𝘨 𝘵𝘶𝘮𝘶𝘯𝘰𝘨 𝘺𝘶𝘯𝘨 𝘵𝘦𝘭𝘦𝘱𝘰𝘯𝘰 𝘬𝘰.

𝘐𝘵'𝘴 𝘶𝘯𝘬𝘯𝘰𝘸𝘯...

"𝙃𝙚𝙡𝙡𝙤? 𝙒𝙝𝙤'𝙨 𝙩𝙝𝙞𝙨?" 𝘐 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥.

"𝙀𝙡𝙞𝙨𝙚! 𝙄𝙩'𝙨 𝙢𝙚, 𝙎𝙚𝙗𝙖𝙨𝙩𝙞𝙖𝙣! "

𝘚𝘦𝘣𝘢𝘴𝘵𝘪𝘢𝘯!?

"𝙊𝙝!! 𝘽𝙖𝙨𝙩𝙚!!! 𝙃𝙞 𝙝𝙚𝙡𝙡𝙤! 𝙃𝙤𝙬 𝙖𝙧𝙚 𝙮𝙤𝙪?! "

"𝙄'𝙢 𝙙𝙤𝙞𝙣𝙜 𝙛𝙞𝙣𝙚, 𝙛𝙞𝙧𝙨𝙩 𝙤𝙛 𝙖𝙡𝙡 𝙄 𝙨𝙝𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙗𝙚 𝙩𝙝𝙚 𝙤𝙣𝙚 𝙬𝙝𝙤'𝙨 𝙜𝙤𝙣𝙣𝙖 𝙖𝙨𝙠𝙚𝙙 𝙮𝙤𝙪 𝙩𝙝𝙖𝙩! 𝘽𝙪𝙩 𝙞𝙣𝙪𝙣𝙖𝙝𝙖𝙣 𝙢𝙤𝙠𝙤! " 𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥 𝘩𝘪𝘮 𝘤𝘩𝘶𝘤𝘬𝘭𝘦𝘥.

𝘊𝘶𝘵𝘦....

"𝘼𝙮 𝙨𝙤𝙧𝙧𝙮 𝙣𝙖𝙢𝙖𝙣... "

"𝘼𝙣𝙮𝙬𝙖𝙮𝙨, 𝙠𝙖𝙢𝙪𝙨𝙩𝙖 𝙠𝙖? 𝙆𝙖𝙢𝙪𝙨𝙩𝙖 𝙨𝙞𝙡𝙖 𝙁𝙤𝙧𝙙? " 𝘏𝘦 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥.

My First And Last(A Sandro Marcos Fanfiction) Where stories live. Discover now