:Mystery Package!? (18+)

57 4 3
                                    

𝗘𝗹𝗶𝘀𝗲'𝘀 𝗽𝗼𝗶𝗻𝘁 𝗼𝗳 𝘃𝗶𝗲𝘄:

𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘬𝘪𝘵𝘤𝘩𝘦𝘯 𝘱𝘳𝘦𝘱𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘶𝘳 𝘭𝘶𝘯𝘤𝘩 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘮𝘢𝘯𝘢𝘯𝘨 𝘸𝘢𝘭𝘬 𝘪𝘯 𝘩𝘰𝘭𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘣𝘪𝘨 𝘣𝘰𝘹 𝘪𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴. 𝘚𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘪𝘵'𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘦 𝘥𝘢𝘸, 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘳𝘦𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳 𝘣𝘶𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘳 𝘰𝘳𝘥𝘦𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵 𝘢𝘭𝘭.

𝘐 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘦 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘪𝘨 𝘣𝘰𝘹 𝘪𝘯 𝘧𝘳𝘰𝘯𝘵 𝘰𝘧 𝘮𝘦, 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘪𝘯𝘰 𝘬𝘢𝘺𝘢 𝘢𝘯𝘨 𝘯𝘢𝘨𝘱𝘢𝘥𝘢𝘭𝘢 𝘴𝘢𝘬𝘪𝘯 𝘯𝘦𝘵𝘰?

𝘞𝘩𝘦𝘯 𝘚𝘢𝘯𝘥𝘳𝘰 𝘸𝘢𝘭𝘬 𝘪𝘯, 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘦𝘢𝘳 𝘵𝘰 𝘦𝘢𝘳 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘢𝘱𝘱𝘳𝘰𝘢𝘤𝘩 𝘮𝘦. "𝙃𝙚𝙮 𝙡𝙤𝙫𝙚... "𝘏𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘸𝘳𝘢𝘱𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘮𝘺 𝘸𝘢𝘪𝘴𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦 𝘢 𝘬𝘪𝘴𝘴 𝘰𝘯 𝘮𝘺 𝘤𝘩𝘦𝘦𝘬𝘴. "𝙃𝙚𝙮, 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙖𝙧𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙙𝙤𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙚𝙧𝙚? 𝘼𝙧𝙚𝙣'𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙨𝙪𝙥𝙥𝙤𝙨𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙖𝙩 𝙬𝙤𝙧𝙠?"𝘐 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥. "𝙔𝙚𝙖𝙝, 𝙗𝙪𝙩 𝙞𝙩'𝙨 𝙡𝙪𝙣𝙘𝙝 𝙩𝙞𝙢𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙄 𝙙𝙚𝙘𝙞𝙙𝙚 𝙩𝙤 𝙘𝙤𝙢𝙚 𝙝𝙤𝙢𝙚. 𝙒𝙝𝙮? 𝘼𝙮𝙬 𝙢𝙤 𝙥𝙤 𝙗𝙖 𝙖𝙠𝙤 𝙢𝙖𝙠𝙞𝙩𝙖? "𝘏𝘦 𝘱𝘰𝘶𝘵𝘴 𝘢 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘮𝘦 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘨𝘶𝘪𝘭𝘵𝘺.

𝘞𝘦𝘭𝘭 𝘢𝘵 𝘭𝘦𝘢𝘴𝘵 𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘴 𝘴𝘰 𝘥𝘢𝘳𝘯 𝘤𝘶𝘵𝘦!

"𝙇𝙤𝙫𝙚 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙖𝙩?" 𝘏𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘯𝘰𝘵𝘪𝘤𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘺𝘴𝘵𝘦𝘳𝘺 𝘱𝘢𝘤𝘬𝘢𝘨𝘦. "𝘼 𝙥𝙖𝙘𝙠𝙖𝙜𝙚 𝙡𝙤𝙫𝙚, 𝙢𝙖𝙣𝙖𝙣𝙜 𝙨𝙖𝙞𝙙 𝙞𝙩'𝙨 𝙛𝙤𝙧 𝙢𝙚 𝙗𝙪𝙩 𝙄 𝙙𝙞𝙙𝙣'𝙩 𝙤𝙧𝙙𝙚𝙧 𝙖𝙣𝙮𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙣𝙙 𝙮𝙤𝙪 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙄 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙬𝙖𝙨𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙤𝙣𝙚𝙮. " 𝘩𝘦 𝘯𝘰𝘥𝘴 𝘵𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘨𝘰𝘰𝘥 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘢𝘤𝘬𝘢𝘨𝘦. "𝙇𝙚𝙩'𝙨 𝙤𝙥𝙚𝙣 𝙞𝙩,  𝙞𝙨 𝙬𝙖𝙣𝙩 𝙩𝙤 𝙨𝙚𝙚 𝙬𝙝𝙖𝙩'𝙨 𝙞𝙣𝙨𝙞𝙙𝙚 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙗𝙞𝙜 𝙗𝙤𝙭. "𝘐 𝘯𝘰𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘴𝘦𝘤𝘰𝘯𝘥𝘴 𝘐 𝘢𝘮 𝘨𝘳𝘢𝘣𝘣𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘴𝘤𝘪𝘴𝘴𝘰𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘵 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮.𝘏𝘦 𝘰𝘱𝘦𝘯𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘢𝘤𝘬𝘢𝘨𝘦 𝘢𝘴 𝘐 𝘸𝘢𝘪𝘵 𝘱𝘢𝘵𝘪𝘦𝘯𝘵𝘭𝘺.

𝘈𝘴 𝘩𝘦 𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘰𝘱𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘹, 𝘣𝘶𝘮𝘶𝘯𝘨𝘢𝘥 𝘯𝘢𝘮𝘢𝘯 𝘴𝘢𝘢𝘮𝘪𝘯 𝘢𝘯𝘨 𝘬𝘢𝘥𝘢𝘮𝘢𝘬-𝘮𝘢𝘬𝘢𝘯 𝘯𝘢 𝘣𝘶𝘭𝘢𝘬𝘭𝘢𝘬, 𝘴𝘮𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘦𝘥𝘥𝘺 𝘣𝘦𝘢𝘳𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘩𝘰𝘤𝘰𝘭O𝘢𝘵𝘦𝘴.

𝘐 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘯𝘰𝘵𝘪𝘤𝘦 𝘢𝘯 𝘦𝘯𝘷𝘦𝘭𝘰𝘱𝘦 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘹 𝘴𝘰 𝘐 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘪𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘰𝘱𝘦𝘯 𝘪𝘵. 𝘛𝘰 𝘰𝘶𝘳 𝘴𝘶𝘳𝘱𝘳𝘪𝘴𝘦 𝘸𝘦 𝘧𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘢 𝘭𝘦𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘪𝘯𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘪𝘵. "𝘽𝙖𝙗𝙚 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙞𝙨? " 𝘚𝘢𝘯𝘥𝘳𝘰 𝘱𝘦𝘦𝘬 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘮. "𝘼 𝙡𝙚𝙩𝙩𝙚𝙧... " 𝘪𝘵'𝘴 𝘯𝘰𝘵 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘢 𝘭𝘦𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘣𝘶𝘵 𝘢 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘭𝘦𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘢 '𝘚𝘦𝘤𝘳𝘦𝘵 𝘈𝘥𝘮𝘪𝘳𝘦𝘳!?' "𝙍𝙚𝙖𝙙 𝙞𝙩 𝙗𝙖𝙗𝙚" 𝘐 𝘯𝘰𝘥𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘦𝘢𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘦𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘭𝘰𝘶𝘥𝘭𝘺.

My First And Last(A Sandro Marcos Fanfiction) Where stories live. Discover now