Arkadaşlar lütfen oy ve yorum kullanın
●●●●●●
Ne bide amcam berdel de mi istiyordu bu adam gerçekten şizofrendi resmen paraya tapıyordu.
Her iki tarafta onayladığı için kimse ağzını açıp birşey demiyordu sıra yüzüklerin takılmasına gelmişti benle aram ağa kalkıp odanın ortasına doğru ilerleyip odanın ortasında yanyana geldik.
Ben aram ağanın omzuna geliyordum uzun olmama rağmen aram ağanın yanında kısa kalıyordum.
Yüzüğümü hep babamın takmasını isterdim ama kısmet değilmiş. Yüzüğümü cani amcam takıyordu amcamı görünce içimi bir korku sarıyordu. Ben bunları düşünürken çoktan parmağıma yüzüğü geçirip kurdeleyi kesmişti.
Odadan alkış ve zılgıt sesleri yükseldi zoruma gidiyordu evlenmem ama annem ve babam hayatta olmadığı için mecbur kabul ettim kabul etmeseydim Allah bilir amcam başıma neler getirecekti.
Bizim yüzüklerimiz takıldıktan sonra dilan ve mertin yüzüklerini taktılar ama dilan ağlamamak için zor duruyordu.
Benle Aram ağa ayağa kalkıp odadaki büyüklerin elini öptük sıra amcam ve yengemin elini öpmesine geldiğinde tiksinerek ellerini öptüm.
Bu töre niye böyleydi. Kimseyidinlemiyordu kimine gülüyor kimine ağlıyordu çoğunlukla sevenleri birbirinden ayırıyorlardı kadına söz hakkı verilmiyordu .
Birden Aram Ağa
"Eğer izniniz varsa nişanlımla başbaşa konuşmak istiyorum "Amcam hemen söze atıldı "Tabi tabi konuşun avluda İnci kızım haydi " cevap vermeden avluya yürüdüm.zaten hissediyordum Aram ağanın arkamdan geldiğini avludaki masanın bir tane sandalyesini çekip oturdum Aram Ağa da geçip karşıma oturdu
"Buyur Aram Ağa ne konuşmak isiyorsun"
"İnci bak ben bu evlilik hakkında konuşmak istiyorum öncelikle bu evlilik gerçek olcak çocuk oyuncağı olmicak "
"Aram Ağaaa öncelikle bu evliliğin gerçek olması için seninde benim şartlarımı kabul etmen gerekecek
Okulumu tamamlama izin vereceksin o hukuk fakültesi ni tamamlicam tamamlamama izin vermezsen bu evlilik te olmicak ikincisi ise ailemin katilini bulmamda bana yardımcı olacaksın kabul ediyormusun şartları??"Aram Ağa biraz düşündükten sonra "Tamam kabul ama tam eşim olacaksın Ağa eşi gibi davranacaksın sonuçta Eraslan aşiretinin hanımağası olacaksın "
Konuşmamız burda sonlandı.
Ayağa kalkıp odaya doğru ilerledim.
Yengemin yanında oturdum. Düğün hakkında konuşmaya başladılar.Benle aram ağanın düğünü 1 hafta sonra olacaktı Dilan ve Mertin ise bizim düğünümüzden 1 hafta sonra olacaktı. Biraz daha Düğün hakkında konuştuktan sonra Eraslan ailesi kalktılar burda yaşamadıkları için Bahoz ağanın kardeşinin evinde kalıyorlardı.
Hepsiyle tek tek vedalaştım sonda Aram ağanın kardeşi Azad
"Hoşçakal bukee"
Demesiyle şaşırdım artık gelin oluyordum ama bir parçam eksik olarak.Eraslan ailesi gittikten sonra bende kendi odama gidip günün yorgunluğu ile gözlerimi kapattım.
♤♧
Sabah yüzüme vuran güneşle uyandım.
Hemen kalkıp hazırlandım her zamanki gibi siyah giyindim. Hazırlandıktan sonra oyalanmadan aşağıya indim. Kahvaltıyı yaptıktan sonra düğün hazırlığı için çarşıya gittik 1 hafta sonra gelin oluyordum.Aram ağanın nasıl birisi olduğunu huy ve davranışlarını merak ediyordum. Acaba bana nasıl davranacaktı.
Bunları düşünürken korna sesi geldi dışarıdan gelenler aram ağa berfin xanım ve dilandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğunun İncisi
Fantasiİnci Eraslan&Aram Eraslan 19 yaşında olan incinin anne ve babasının ölümünden sonra amcasının yanında kalması amcasının onu zengin bir ağaya satması onun sonrasında gelişen aşk ve olaylar