Budík mi zvonil už o půl sedmé, abych se v klidu nachystala. Nemám ráda když nestíhám, proto jsem nachystaná dopředu. Na snídani jsem si dala něco lehkého, protože kluci vždy jedou někam na oběd. Po snídani jsem jen nachystala věci na chodbu a šla se mírně namalovat.
***
Bylo osm a Domink mi poslal SMSku, že jsou dole. Co se týkalo natáčení byli přesní jak hodinky. Bohužel když se to týkalo jiných věcí, nedělalo jim problém hodinové zpoždění.
Vzala jsem si tedy všechny svoje věci, obula se a rychlostí blesku opustila byt. Dole stál Domink opřesný o auto a kouřil. "Pomůžeš mi nebo budeš hulit." Na to jen zakroutil očima a šel mi pomoc dát věci do kufru. "Můžeme nebo chceš taky cígo?" On moc dobře ví, že s těmhle sračkama jsem dávno přestala.
"Jdi s tím hnusem někam." Následně jsem na něj ukázala prostředníček a nasedla na místo spolujezdce.
Domink se samozřejmě začal vztekat že tam sedí on. Já na něj vyplázla jazyk a zapoutala se. Domink i když neochotně udělal do samé na zadních sedačce. "A já si myslel že vezu dva dospělé lidi né malé děcka." Domink ho praštil do ruky a my se tomu začali smát. Když jsme vyjeli od mého bytu bylo 8:06. Po cestě jsme si chvilku povídali, jak by to cca mělo probíhat a já pak zbytek cesty prospala.
Hned po zaparkování kousek od vily jsem si všimla dalších aut. Takže štáb a lidi s the Mag tu asi jsou. Taky jsem si všimla černé audiny. Nechci nic říkat, ale klidně bych se do n posadila. "Hej vnímáš?" Začal mi Dominik mávat rukou před obličejem. "Jo" Ten se nad tím pousmál, protože poznal že lžu.
Já sama o sobě vím že jsem špatný lhář, ale stejně tu lež řeknu. "Ptát se tě znova nebudu, protože vím že by jsi neměla šajna. S těmi věcmi ti pomůžeme." Já jen kývla a kluci mi teda pár věcí vzali.
Když jsme došli na vilu, Honza (Strach) si už chystal kamery a zbytek natáčel vlog. Hned jak jsem si všimla kamery, která míří směr ke mě, otočila jsem se k ní zády. Nemám to prostě ráda no. Kuba jsi toho všiml a mávl na kluka co natáčel ať přetočit kameru jinam. "Děkuji." Vřele jsem se na něj usmála. "Nemáš za co špunte." Nenávidím, když mi tak říká. Tak se z mého úsměvu stal propagující pohled. "Ať od toho špunte nedostaneš přes držku. Blbečku."
"Ale nedělej co by tak malé a roztomilé stvoření mohlo zrovna mě udělat." Však počkej. Jak sám říkáš Karma je zadarmo. Po tomhle mě Jakub obejde a jde se domlouvat s ostatními. Já tam jen taky stojím a sleduji okolí dokud si mě k sobě nepřivolá Ella. Já se s radostí, že je tu někdo koho znám, rozejdu jejím směrem.
A ještě k tomu kdo je Ella. Je to holčina od kluků z Magu. Často jezdila na natáčení klipů a někdy s námi na koncerty do stánku s merchem. Právě na jednom koncertě jsem se seznámili. Poměrně rychle jsem si sedli, tak se často bavíme a někdy se sejdeme jenom tak. "Čusík Ell. Co život?" Ta mě na uvítanou obejmul. "No nazdárek. A život jde skvělě. " Takhle jsem si povídali do doby než moje oko zpatřilo rozzuřeného Jakuba.
"Hele ráda bych si povídala. Jenže Kuba nevypadá úplně šťastně. Radši tam půjdu nebo to bude horší jak hurikán." Ell se nad tím jen usmála a řekla ať jdu.
"Hej Jakube klidni se." Zakřičela jsem na něj z dálky a než jsem k nim úplně došla slyšela jsem Dominika, jak ho uklidňuje."Jak asi ty vole. Jedna holka nám odpadla a mi teď nemám nikoho jako náhradu!" Zakřičel po mě. Super vědět, ale nepřijde mi že je to moje vina. "Jo a moje vina to nenítak po mě doprdele neřvi! Děkuji." Nejsem člověk co mluví sprostě,proto všichni s milion plus ví, že kdykoliv nějaké řeknu je to pro ně jako stopka. Domink byl mírně zaskočen a Jakubovi sklaplo. "Ty píčo. Jde tě slyšet až do baráku, co se tam vztekáš." Ozval se zdálky něčí hlas. Pro mě neznámý.
"Co asi tvoje kurva je v někde v píči. Si nějakou teď sežeň vole." Prskl trochu nepříjemně Jakub. Nad oslovením kurva jsem se mírně zamračila. Vím že v tom videoklipu má být takhle naznačeno, ale to nedává důvod ji tak říkát. "Jakube klidni hormony. A ta holka není kurva tak nepřeháněj laskavě." Další věc co mi vadí. Kurvy. Někteří kluci tak říkají i holkám co mají trochu větší výstřih.
Kluci tohle slovo přede mnou moc neříkají, jsem na něj mírně háklivá. "Sorry. Jenže řekni kde mám teď....." Najednou se mu v očích objevili jiskřičky. Já radši nechci vědět co ho napadlo. "No víš teď když se na nebe dívám. Výškově by jsi seděla, vzhledově.."
Rychle jsem ku skočila do řeči. "Na to zapomeň. Já tu nebudu nikomu dělat náhradu." On začal dělat ten svůj psí pohled, kterému se já hned podvolím. "Jakube fakt nee." On nepřestával a já začínala být zoufalá. "Terušo ani nevíš jak mi pomůžeš. Tvoje tvář tam nepůjde vidět slibuji a nebudeme tě nijak odhalovat. Prosím." Bože tohle budu litovat. Já nakonec kývla. " Ale jestli-se mi někdo pokusí sundat jenom tu posranou budu zabiju ho." Ukázala jsem na něj výhrůžně.
ČTEŠ
Její ruce na mým pásku, moje jsou na bikynách
أدب الهواةFF. Viktor Sheen Potkají se při natáčení videoklipu Deja vu. A tam začne jejich příběh. Ona ho nemá ráda kvůli jeho povíšenosti, jenže když ji zachnil v klubu pochopí že asi není tak hrozný. A tak se začne rozvíjet jejich přátelství, jenže ona brzy...