~Příprava na natáčení~

111 5 0
                                    

Za čtyři dny se má jít konečně natáčet videoklip k Deja vu, takže už od osmé hodiny raní jsem ve studiu a zařizuje společně s Deckym a Jakubem co do videoklipu.

Jakub nahrál svoji čast u nás ve studiu, měl dojet i Viktor, ale ten nestíhal takže nahrával u sebe. Decky to pak nahrál do hromady a zní to suprově. Na Jakubovi jde vidět, že je velice spokojený.

Videoklip nám bude natáčet Honza Strach plus se k nám připojí pár lidí z The Mag na natáčení vlogu. Vzhledem k tomu, že se ke klukům úplně nehlásím, tak ve vlogu moc nebudu. Né že bych se za ně nějak styděla, ale nechci aby mi lidi lezli do soukromí. Kluci tohle respektují a za to jsem jim vděčná. Všichni ví jací jsou někdy fanoušci. A já mám prostě ráda svoje soukromí a málo kam ho zveřejňuji.

Teď tu sedíme s Kubou a hledáme hezkou vilu a nějaký ateliér kde se bude natáčet. Kuba má svoje favority na vilu a já ty svoje. Ateliér byl jednoduchá volba na, které jsem se shodli okamžitě. No vila už byla jiný oříšek. Kuba vybral vily v Chrudimi a v Jablonci nad Nisou. Já mě vybranou jen jednu a to v Karlových Varech.

Po půl hodinovém diskutovaní Jakub povolil a vybrala se moje vila. Je hezká a mě přijde že k písničcesedí nejlépe. Dále jsme museli sehnat lidi, kteří budou ve videoklipu. Nemůžu prozradit jak bude videoklip vypadat, takže vám řeknu jen to, že potřebujeme pár lidí. Po menším rozhodování jsme jich pár vybrali. Bude tam pár kluků z milion+ a pak nějaké holky.

Když už je všechno zařízené mám padala. A abych náš úspěšně vyřešený videoklip nějak oslavila, šla jsem na menší bar, který ve studiu je. Chtěla jsem si dát gin a tonic jenže do místnosti vběhl Kuba, že mám jet s ním k němu na byt.

"Můžeš mi už říct proč jedeme k tobě?" Kuba chvíli mlčel, kvůli tomu že se rozhlížel. "Potřebuji outfity na natáčení a ty mi je pomůžeš vybrat." Při slově ty ukázala na mě a dál se věnoval řízení. "Bože já se s vámi cítím někdy jak s malými děcky." Nad tím Kuba prokroutil očima a dál se věnoval řízení. Cesta netrvala dlouho, studio má asi 5 minut cesty autem.

U Kuby jsme byli asi hodinu možná déle. Dnešek byl asi den blbec na vybírání oblečení. Já ani Kuba jsme se nemohli rozhodnout co se k sobě hodí. Po dlouhém rozhodování jsme vybrali dva outfity a k nim i doplňky.

Bylo sedm, takže mě Kuba zavezl domu a jel zpátky do studia za klukama. Přemlouval mě ať jedu s ním, že budou zapíjet písničku, jenže já neměla chuť na to pít.

Doma jsem si udělala večeři a následně uklidila kuchyň. Nechtělo se mi spát, takže moje kroky směřovali směr obývák. Tam jsem si zapla seriál přátelé a dívala se až do půl desáté. O půl desáté mě popadla taková únava, že jsem to výpla a šla spát.

***
Nemám sebemenší ponětí kolik je hodin, ale jsem si sebe víc jistá, že toho neznámého, kdo mi zvoní na zvonek zabiju. No super tři ráno. Ten někdo přestal zvonit bohužel jen na chvilku. "Už jdu!" Zakřičela jsem, aby ten někdo přestal.

Ospale jsem došla ke dveřím. Tam mě čekalo překvapení. Po otevření dveří se mi naskytl pohled na opilého Dominika. "Citta si děláš srandu ne?" Ten se začal přiblbě usmívat. "Ježíš pojď dovnitř." On se potom rozešel a málem zakopl o prah dveří.

Asi deset minut mi trvalo dostat Dominika ke mě do ložnice. Tam jsem ho hodila na postel a pomohla mu s kalhot a trika. "Te ušo vižš. Já tě tě furrt mi luj ju." No jasný to mu, tak žeru. "Jseš najebaný Dominku a mluvíš sračky." Ten nad tím jen kývl hlavou a během chvilky vytuhl.

Já si potom lehla za ním. Nějak mi to nevadí, vím že Domink nic neudělá hlavně ne v tomhle stavu. Když už jsem pomalu spala, Domink kolem mého pasu obmotal svoje ruce a přitáhl si mě k sobě. V ten moment mi do nosu praštila vůně alkoholu a trávy. Miluji tohle kombo, je to sexi, někdy. "Dobrou noc Dominiku." Cítila jsem jen jak se mi usmál do vlasů. "Dobrou."

Její ruce na mým pásku, moje jsou na bikynáchKde žijí příběhy. Začni objevovat