MAFYANIN GÜLLÜ YAN KARAKTERLER . TANITIM .
( Karun Davis )
( Gece Akman )
GELECEK ZAMANLARDAKİ BÖLÜM
Eve gittiğimde kimse yoktu . Babam ve ablam nerdeydi ? Hiçbir bilgim yoktu babamın veda eder gibi konuşması sonrasında Babamın ablamı alıp gitmesi hepsi tek birşeyi gösteriyordu. Babam ablamı da alıp kaçmıştı . İçimden " Lanet olsun! " Dedim
Babamın mafyaya olana borcunu ben dışında kimse bilmiyordu bu yüzden köy gibi bir yere taşınmıştık . Telefonum ile uğraşırken.
Kapı pat diye açıldı ne olduğunu anlamdan iki adam kolumdan tutarak beni koltuğa oturtu . Adamlardan kurtulmaya çalışsamda nafile iki kaslı adama asla gücüm yetmezdi .
Ben kendi kendime debelenirken içeri başka bir adam girdi o da bu adamlar gibi siyah bir takım giymişti gözlüklü esmer bir adamdı ." Bırakın beni !"
Adam bana yaklaşınca giydiği ceketteki armayı gördüm bu armadan diğer korumlarda da vardı . O an babamla konuştuktan sonra gördüğüm araba gelmişti o arabanın da bu tarz bir arması vardı . Bu da beni buraya kadar takip ettikleri demek oluyordu .
" Size diyorum bırakın beni!".
Babamın mafya dediği adamlar bunlar olmalıydı .
Adam " " baban ve ablan nerde ?"" Ben birşey bilmiyorum!."
Adam silahını çıkardığında hapı yutuğumun kanıtıydı ." BEN BİLMİYORUM ."
adam sakinliği bir an olsun bırakmıyordu.
" yalan söylemeyi kes ! Senden başka kimse bilemez ."Bana inanmaması çok normaldi .
" bakın ben bilmiyorum! . Babam ablamı alarak gitmiş beni'de burda bırkatı . Demek beni hiç sevmiyor ." Dedim
Adam " Sana inanmamız için hiçbir neden yok 5 den geriye sayıcam eğer söylemezsen seni öldürürüm .!"" ben bilmiyorum.!"
- 5!
" bilsem burda olurmuydum !"
-4 !
" hata yapıyorsunuz!"
-3!
" beni öldüreceğinize gidin onları bulun! Bunun suçlusu Babam!"
-2!
" hayır !!"
- 1!
.......
mafyanın güllünden tanıdığımız Kadir zayimoğllunun yan karakterleri Karun Davis ...
" o ünlü bir Rus mafyası karşısına zeki bir o kadar da cesur bir kız çıkar ..."
Gelecek te yayınlanacak mafyanın 2. Serisi olacak ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Esareti ♤♣︎
RomanceBabasının borcunu kendi üstüne alan Gece Akman... Borcu ödeme karşılığında onu tutsak alan Karun davis ... Rusya'nın en güçlü Kurt lakaplı mafyası Karun Davis ile yolları kesişen genç bir kız . Hayatı ne kadar değişebilir.? İkisinin arasında geçe...