Skvrnka běžela lesem a snažila se držet krok s Holubicí a těmi dvěma kočkami. Neběželi moc dlouho, ale i tak byla Skvrnka udýchaná, proto byla ráda když se zastavili před jakýmsi trnitým tunelem. Kocour i s kočkou vešli dovnitř a Holubice kývla na Skvrnku ať jde taky. Skvrnka váhavě vešla dovnitř a Holubice za ní. U toho začala bílá kočka mluvit. ,,Jsme kočky z jednoho klanu. Ten kocour se jmenuje Orel a ta kočka Červenka. Jsme Strážci lesa a chráníme náš tábor i les před nepřáteli." Skvrnka zamrkala když ucítila ve tváři ostré sluneční světlo. Orel s Červenkou se postavili vedle tunelu a čekali na ně. Skvrnka vešla do tábora a vykulila oči. Byla to obrovská jáma, se skalní římsou na jejím konci. Před ze dřeva do jakého si stanu poskládaného úkrytu si hrály koťata a nejspíš jejich matky, leželi blízko nich a povídali si. Byl tam i obrovský, spadlý kmen s velikým otvorem uvnitř, kde leželo pár koček. Byl tam i otvor ve skále, ze kterého vylezl do ruda zbarvený kocour a další dva s jehličí a klacků poskládané úkryty, kde taky bylo spoustu koček.
Skvrnka se rozhlížela kolem. Vypadalo to tam krásně. Šokem se posadila na zadek a Holubice se posadila vedle ní. ,,Každý z nás tu má nějaké postavení. Strážci, válečníci a lovci, učňové, matky, koťata, starší lékař... A pak samozřejmě náš velitel, který je bohužel už několik dní nemocný, proto za něj teď velí jeho zástupce, Hvězdný prach." Dopověděla Holubice a tlapkou popostrčila Skvrnku aby šla s ní ke skalní římse, na které se vyhříval do stříbrna zbarvený, veliký kocour. ,,Hvězdný prachu, odpusť že tě ruším, ale někoho vedu." Řekla Holubice a Skvrnka sledovala jak se Orel s Červenkou postavili vedle nich. Hvězdný prach nastražil uši a otevřel jedno oko. Změřil si Skvrnku pohledem a pak zvedl hlavu. Dlouze zívl a svýma modrýma očima se zahleděl dolů na všechny čtyři.
,,Kde jste to pískle vzali?" Měl drsný hlas. Skvrnka se trochu přikrčila. ,,Našli jsme ji v lese. Naháněl ji tam pes." Odpověděla Červenka. Prach střihl ušima. ,,Jsou z ní cejtit lidi..." Přimhouřil oči. ,,Utekla jsem od nich!" Ozvala se Skvrnka. ,,Byli nesnesitelní!" Hvězdný prach vypadal pobaveně. ,,Jo, to fakt jsou. Ale tady zůstat nemůžeš. Byla bys jen další přítěž, už takhle máme dost starostí." Skvrnka si uvědomila, že jestli Hvězdného nepřesvědčí, pravděpodobně zůstane sama v lese a dřív nebo později jí něco zabije. ,,Nebudu přítěž! Opravdu ne..." Holube se zamračila. ,,Já se o ní postarám. A kromě toho, nejsi žádný Bůh abys měl právo rozhodovat o osudu kotěte. Přivedli jsme ti ji abys o ní věděl. Toť vše." Posadila se a tvrdohlavě zvedla bradu. Prach na ni zasyčel. ,,Fajn. Ale jestli něco provede, vyženu ji." Holubice s přimhouřenýma očima přikývla. Pak švihla ocasem směrem ke Skrvnce a ta ji následovala. Cestou však stále na zádech cítila ostrý a chladný pohled toho stříbrného kocoura.
KLAN ČISTÝCH
Velitel: Měsíční svit - Vysoký, černý kocour, s šedým límcem kolem krku
Zástupce: Hvězdný prach - Mourovatý, skoro až stříbrně zbarvený kocour s modrýma očima
Lékař: Rudouš - Do červena zbarvený kocour s krátkou srstí a oranžovýma očima
Strážci lesa: Holubice - Čistě bílá kočka s tmavě modrýma očima
Červenka - Tmavě hnědá kočka - učeň, Jiřička
Orel - Krémově zbarvený kocour, žluté oči
Sup - Světle šedý kocour se zelenýma očimaVálečníci a lovci: Vichr - světle šedý kocour s bílýma tlapkama
Žluťásek - Pískově zbarvený kocour, jantarové oči - učeň, Ptáče
Jitřenka: Světle zrzavá kočkaUčňové: Jiřička - Bílá kočka s šedýma skvrnama
Ptáče: Zlatavě zbarvený kocourek, zelené očiMatky: Květina - bílá kočka - koťata, Kvítek, Ještěr, Čolek
Koťata: Kvítek, Ještěr, Čolek - bílá koťata
Starší: Trnovous - světle hnědý kocour
Větev - Světle hnědý, již zašedlý kocour - bývalý lékařČus, tak už jsem zas ožila xd
Máte tu strukturu Klanu Čistých, abyste se v tom vyznali. :3
ČTEŠ
Cesta kočičím životem 2 - Příběh tří sester
AventuraJiž znáte příběh Havránka, Plamínka a Sněženky. Ale co příběh tří sester jenž v prvním díle také hráli roli? Dobrosrdečná a nebojácná Skvrnka, silná a loajální Hvězda a přátelská a milá Lasička, jsou tři kočičí sestry, jenž si samy prožili své. V út...