19. Kapitola

1 1 0
                                    

Koťatům je 7 měsíců

Ač byla Hvězda stále ještě dospívající kotě, obstála v každém zápase, pod srstí se jí vlnily svaly a snad každá kočka i kocour tam znal jméno Cicatriz. Hvězda čekala za mřížemi do ringu, adrenalin v ní proudil neuvěřitelně rychle. Poslouchala jak Ferrand představuje sedmiletého kocoura Drápa, který sice byl silný, velký a jeden z nejlepších zápasníků, ale jeho arogance mu bránila v logickém myšlení a v tom si uvědomit že i on by mohl prohrát. Když Ferrand představil i Hvězdu - tedy Cicatriz - tak se otevřely mříže a černá kočka z nich vyšla ven, ocasem švihala ze strany na stranu a nad Drápovým arogantním úsměvem se jen ušklíbla.

Konečně začal zápas a Dráp vyběhl proti Hvězdě, která se mu ale ladně uhnula. To Drápa vytočilo a ohnal se po ní drápy. Hvězda se mu ale zakousla do tlapky, což Drápa donutilo hlasitě zavřeštět a nakonec se mu i podařilo Hvězdu setřást. Znovu na ni naběhl, ale Hvězda se mu propletla mezi tlapy a podkosila ho. Dráp se převalil na záda, čehož Hvězda využila a začala ho drásat do břicha. Černý kocour ji opět setřásl a chňapl jí do krku. Odhodil ji kus od něj, ale Hvězda se tak lehce nedala. Když po ní skočil, sekla ho do oka a on znovu zavřeštěl. Slaboch... Zasyčela Hvězda ve své mysli.

Byl sice silnější než Hvězda, ale ona byla chytřejší a rychlejší a neměl proti ní šanci. Nakonec padl vyčerpáním a Hvězda si ho jen zeshora prohlížela s nechutí v očích. Se stejným pohledem pak přejela diváky. Tak moc to tu nenáviděla, myslela si že snad brzy zešílí... Když ji konečně vrátili do klece, schoulila se do klubíčka a rozhlédla se po ostatních kočkách. Všechny byly zdrásané, některé ošklivě zhizděné a traumatizované... Tohle dál nejde. Pomyslela si Hvězda. Musím odsud vypadnout.. I s ostatníma.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 29 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Cesta kočičím životem 2 - Příběh tří sesterKde žijí příběhy. Začni objevovat