10. Kapitola

7 2 0
                                    

Hvězda ležela v kleci a přemýšlela. V rohu své klece byla miska s jídlem na které Hvězda neměla absolutní chuť, jen se sem tam napila poněkud kalné vody z misky která byla vedle té první. Drápek vypadal, že se s ní chce bavit, trochu ji rozveselit, ale místo toho jen otvíral a zase zavíral tlamičku protože nevěděl co říct. Tesák spal rozvalený v kleci a hlasitě chrápal. Hvězda protočila zelenýma očima a snažila se taky usnout, když vtom uslyšela otevření dveří a zvuk kroků.

Rychle zvedla hlavu a nastražila uši. Ferrand vešel do místnosti společně ještě s jedním mužem, přišel k jedné kleci ve které ležel světle hnědý kocour, celkem malý a vyhublý. Otevřel ji a vytáhl z ní toho kocoura, kterého podal tomu muži. Hned na to přešel ke kleci Hvězdy, ta z něj nespouštěla své smaragdově zbarvené oči, výraz měla neutrální ale švihání jejího ocasu naznačovalo, že nemá Ferranda zrovna v lásce. Otevřel její klec a pomalu Hvězdu vyndal. Nebránila se, tušila že by to bylo k ničemu, ale varovně na něj mhouřila oči. Ferrand se zazubil. ,,Je tvůj čas maličká." Uchechtl se a kamsi Hvězdu nesl. Ta se jen podívala přes rameno na Drápka s Tesákem a nechala se nést.

Ferrand došel do nějaké malé místnosti, otevřel poklop co byl na podlaze a dal do něj Hvězdu. Poklop pak zavřel a následně Hvězda poslouchala jak odchází pryč. Černá kočka zamrkala, a rozhlédla se kolem sebe. Byla tma, až na škvíry v mřížích které byly před ní. Mříže se najednou otevřely a Hvězda pomalu a váhavě vyšla ven. Byla v nějakém ringu, nad nima sedělo docela dost lidí, křičeli, fandili, smáli se. Hvězda prohrábla písek v ringu a zahleděla se před sebe. Zvedly se i mříže naproti ní a vyšel z nich ten světle hnědý, hubený kocour. Hvězdě došlo že teď nemá jinou možnost než zápasit.

Kocour po Hvězdě skočil, ta hned uhnula a sekla ho drápky do tlapky. Když po ní skočil znovu, agresivněji, přišpendlil ji k zemi a Hvězda ho začala škrábat drápky na zadních tlapkách do břicha. Kocour ji pustil a zasyčel. Černá kočka zasyčela zpět a naježila se. Srdce jí bušilo a cítila v sobě adrenalin. Rozběhla se proti kocourovi a skočila mu po obličeji. Kocour ji sestřásl, proto mu Hvězda skočila na záda a s hlasitým vřeštěním mu zasekla drápky do očí. Kocour zaječel a zatřásl hlavou. Hvězda z něj rychle seskočila a udělala od něj pár kroků vzad. Kocour dělal to samé i když spíše klopýtal. Z očí mu tekla krev. Doklopýtal tam odkud vyšel a mříže se za ním zavřely. Lidi kolem tleskali, jásali a Hvězda si až teď zděšeně uvědomila co vlastně udělala. Tušila že oslepeného kocoura jen tak zápasit už nenechají a děsila se toho, co s ním udělají. Podívala se na své zakrvácené tlapky a vyvalila oči. Bála se dalších zápasů... Ne každý by mohl dopadnout dobře jako tento.


481 slov

Cesta kočičím životem 2 - Příběh tří sesterKde žijí příběhy. Začni objevovat