3.BÖLÜM -BİLİNMEYEN NUMARA-

32 5 0
                                    

Barlas'ın Anlatımıyla;

Bir insanın sevdiği biri tarafından ihanete uğraması ne kadar kötü bir şey değil mi? Böyle şeyler bana hep saçma gelirdi. Bir insan neden kendine yakın olan birine ihanet eder ki? Hep bunu düşünürdüm. Ama bende ihanete uğramıştım. Hem de kardeşim gibi gördüğüm dostumdan... Bana yaptığı tek bir kötülük vardı. Babamı öldürmüştü... Ona karşı bir yanım nefret,bir yanım da sevgi doluydu. Ona olan nefretimi hep dindirmek istedim ama yapamadım. Babam'ın öldüğü gün bile sorgudayken kardeşim yaptı diyemedim. Nasıl diyebilirdim ki...


                                                                                              ***


Sabah erkenden uyanmış, duşumu alıp geveze Kutay'ın hazırladığı kahvaltıyı yemeye başladım. Kahvaltımı yaparken telefonuma gelen bildirim ile telefonumu elime aldım. Bilinmeyen numaradan gelmişti mesaj. Kimdi bu salak şimdi? Mesajı açıp okumaya başladım. 

-"Bir  insanın dostu tarafından  ihanete uğraması çok kötü bir duygu öyle değil mi Barlas Asilkan."

                                                                                                                                                       _"Yarkın Asilzade"_

Ne demek oluyordu bu şimdi? Bu adam benimle oyun mu oynuyor. Yarkın bir de bu mesajı ile övünüyor mu? Onunla dostluğumuzu keseli 13 sene olmuştu. Bu mesajın altında kalmaycaktım. Yüzümde ki gerilimi gören Atlas "İyi misin Barlas yüzün düştü bir an." dedi. Atlas'a bakarak "İyiyim ben. Hadi kahvaltın bitti ise şirkete geçelim. Sami Bey ile görüşmemiz var." deyince Atlas "Tamam hemen çıkalım." dedi. Şoför bizi Holding'e götürürken aklım hala sabah gelen mesajdaydı. Şirkete varmıştık. Odama doğru ilerlerken Ece "Günaydın Barlas Bey." dedi. Bende "Günaydın Ece." dedim. Ece bugün olan toplantı saatleri okuduktan sonra "Barlas Bey , Sami Bey bugün biraz geç kalacakmış. Saat 16.00'da gelecekmiş." dedi. Kafamı tamam dercesine salladım. Hemen projemin başına geçtim ve bitirmeye çalıştım. Aynı zaman da bir çok görüşme de yapmıştım. Odaya Atlas ve Kutay gelmişti. Kutay'ın bana uzattığı kahveyi alıp içmeye başladığım sıra da dışarıdan bir kaç ses duyulmaya başlamıştı. Kaşlarımı çatıp ayağa kalktığım sıra da odanın kapısı gürültülü bir şekilde açılmıştı.İçeri giren kişi Yarkın'ın kız kardeşiydi. Ece telaşlı bir şekilde açıklama yapmaya başlamış ve şöyle demişti.

-"Kusura bakmayın efendim durduramadım."

Ece'ye kapıyı kapat dercesine bakışlar attım. Ece çıktıktan sonra Elis'e dönerek "Bir sorun mu var?" diye sordum. Bu sorumu yanıtsız bırakarak bana "Bu ne demek oluyor. Bana bir açıklama yapın hemen." dedi ve telefonunu bana uzattı. Telefonunu alıp bana gösterdiği mesajları okumaya başladım.  Bu mesaj benim adıma gitmişti. İyi de onun bende numarası bile yokken nasıl mesaj atabilirim ki? Bir dakika bana bu sabah gelen mesaj da Yarkın'ın adına gelmişti. Birisi bizimle oyun oynuyordu. Neler oluyordu böyle? Dikkatimi tekrar Elis'e vererek "Bay kibirli mi?" diye sordum şaşırmış bir şekilde. Elis başta ne dediğimi anladıktan sonra "Gerçekten şu an da tek buna mı takıldın? Derdin ne senin?" diyerek bağırmaya başladı. Bana böyle sesini yükseltmesi sinirimi bozmuştu. Ani bir hareketle onu kolundan tutup duvara yasladım ve iki kolumu  kaçmaması için duvara yasladım.Sinirli bir sesle Elis'e "Bir daha bana sesini yükselteyim deme küçük hanım! Birincisi bu mesajı ben yazmadım.Numaran bile yok bende neyin kafasını yaşıyorsun sen? Amacın ne?" diye sorularımı sıraladım.

 Yaptığım şeyden dolayı utanmış olacak ki sadece gözüme bakmakla yetindi. Bende uzun bir süre ona bakmıştım. Tam geri çekilecekken gürültülü bir sesle kapı açıldı ve içeri Yarkın girdi ve "Sen kim oluyorsun da benim kardeşime yazmayı cürret ediyorsun lan!" diyerek yüzüme yumruğunu savurdu ve Elis'e bağırarak "Çabuk arabaya geç Elis seninle daha sonra konuşacağım." dedi. Elis korkmuş bir şekilde bana baktı ve bir şey diyemeden odadan çıkıp gitti. Elis gittikten sonra Yarkın'a dönerek "Bir dakika beni bir dinle." dedim. Yarkın bana bakarak "Sen kimin be.Kimsin de seni dinleyeceğim ben." dedi. Sinirli bir şekilde "Az bir sus Yarkın be! dedim ve telefonumu çıkarıp bana gelen mesajı göstredim." 

SIRLAR ÖTESİNDEKİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin