6.BÖLÜM-GİZLİLİK-

15 3 0
                                    

Bilinmeyen Kişiden;

Bu hayatta herkesin bir acısı vardır. Benim de acılarım var ve bu acılarımın tek sebebi onlar. Başta böyle biri olmayı asla istemezdim ama hayat beni böyle bir kişi olmaya zorladı. Hayatımı karartan tek bir kişi vardı. RIZA ASİLZADE... Benim hayatımı mahvetmişti ve ben bu adamda intikamımı alacaktım. Eğer kendisi ortalıklarda yoksa, bende çocuklarından alırdım intikamımı.Emin olduğum tek bir şey var. İntikamımı onlardan çok pis alacağım...

                                                                                  ***

Depoda oturmuş kahvemi içiyordum. Karşımdaki adamın çektiği işkence ise bana büyük bir zevk veriyordu. Neden mi? Çünkü karşımdaki kişi Barlas Asilkan'ın öldü zannedilen babası Mehmet Asilkan'dı. Yıllarca öldü sanılan babası benim ellerimdeydi ve karşımda büyük bir işkence çekiyordu. Yerimden kalkıp yavaş adımlarla yanına ilerledim ve "Rıza Asilzade'nin nerede olduğunu bana söyle ihtiyar."dedim.Çatallaşmış sesiyle "Her ne kadar ihanet etmiş olsa da ben dostumu satmam alçak herif."dedi. Bunu duymam ile öfkem kat kat artmıştı. Yumruk olan elimi kaldırıp suratına ağır bir  yumruk attım. Ölse bile umurumda olmazdı. Öfkemi dizginlemeye çalışırken içeri koşar adımlarla gelen Pamir'i gördüm.Nefes nefes yanıma gelip:

"Abi! Büyük bir sorunumuz var!"dedi.

Öfkeyle nefes verip "Bir boku da becerseniz şaşarım zaten. Yine ne halt yediniz?"diye sordum.

Başını yere eğip "Elis Asilzade'yi vurması için tuttuğumuz adam kızları karıştırıp Elis Asilzade'nin en yakın arkadaşını vurmuş."dedi.

Ahhh. Aptallar. Bütün planlarım batmıştı yine bu salaklar yüzünden. Derin bir nefes alıp "Olay hakkında bilgi ver."dedim.

Kafasını yerden kaldırıp "Kızın durumu kritikmiş efendim. Olay anında çok kan kaybetmiş.Arkadaşları yanına geldikten sonra Barlas Asilkan'ın kuzeni bir iz arama çıkmış ama bulamamış. Adamımız hiçbir iz bırakmamış arkasında.Kız şu an da hastanede. Polisler ise heryerde bir iz bulmaya çalışıyor."dedi.

Kafamı işkenceden dolayı baygın halde olan adama döndürdüm ve "Planım bugün de bozulmuş olabilir ama en yakın süre de hepsi ölecek. Biricik oğlun bile." Her ne kadar yaşlı ihtiyara belli etmesem de acayip sinirliydim. O korumanın cezasını acilen kesmeliydim. Sinirimi atacak bir şey yapmalıydım. Tam arka tarafa doğru ilerleyecekken içeri bir koruma girdi ve Pamir'in kulağına bir şeyler söyledi.Pamir'e doğru dönüp "Yine ne oldu?"diye sordum.

Pamir gözlerimin içine bakarak "Efendim. Elis Asilzade'nin babası Rıza Asilzade gelmiş. Sizinle görüşmek isityormuş."dedi. İşte sinirimi atacak şey olmuştu. Bir planım suya düşmüş olabilirdi fakat diğer planım işe yarayacaktı. O gerizakalılar asla mutlu olamayacaktı. Kafama sallayıp "Alın bakalım içeri. Eceli olacak kişinin ayağına kadar geldiğine göre önemli bir şey olmalı."dedim. Daha sonra yaşlı ihtiyarı gösterip "Şu adamı da ortalıktan kaldırın."dedim. 

Bu adamı tabiki de kolay kolay öldürmeyecektim. Onunla yapacak çok işimiz vardı. Önce benim işlerimi yapacak sonra ölmek için yalvaracaktı. Derin düşüncelerimden beni uzaklaştıran ses içeride yankılanan ayak sesleriydi. Kafamı gelen sese doğru çevirdim ve alkışlamaya başladım.

-"Vay Vay Vay!! Kimler gelmiş. Bu ne büyük cesaret böyle."dedi.

Ayağıma kapanıp "Efendim!! Lütfen bana acıyın. Ne derseniz yaparım.Bütün emirleriniz başım gözüm üstüne."dedi. 

Ben sana yapacağımı bilirdim de şu an bana lazımsın... Tiksinerek ona baktım ve "Ayağa kalk aptal adam!"dedi. Ayağa kalkıp kafasını yere eğdi ve bende bir cevap beklemeye başladı.

-"Seni öldürmeyeceğim. Bana lazımsın. Ne dersem yapacaksın."dedim.

Hemen kafasını sallayıp "Tamam efendim.Siz ne derseniz hepsini yapacağım. Yeter ki canımı bağışlayın."dedi.

Suratımı buruşturarak "Tamam kes sesini ve söyleyeceklerimi dinle. Uyguladığım planım suya düştü. Yeni planım için bana lazım olacaksın. Birkaç gün sonra kızının en yakın arkadaşı hastaneden çıkacak.Onların izini bul ve karşılarına çık. Kızın ve Barlas Asilkan bu aralar çok yakın. Ortalığı bozmak iyi olacak. Sana iki gün sonra bütün bilgileri vereceğim. Git ve üzerine çeki düzen ver. Kızını hafif bir şekilde yaralayıp kaçırcaktım ama olmadı. Bir daha ki sefere artık."dedim.

Hemen kafasını sallayıp "Tamam efendim. Bir sorun çıkmayacağından emin olabilirsiniz."dedi ve çıkışa doğru gitmeye başladı.

O çıkışa doğru ilerlerken "Rıza Asilzade!! Unutma. Kızına hiçbir zarar vermeyeceksin. Senin kızın sadece bana ait olabilir..."


                                                                             6.BÖLÜM SONU...

Selam arkadaşlarrrr. Yeni bölüm biraz az oldu ama olsun. Bir daha ki bölüm baya bir kaos olacak.Dediğim gibi okuma sayısı artıyor ama yorum ve oylama yapılmıyor. Lütfen destek olun. Yapılan yorumların hepsini teker teker okuyorum.Desteğinin eksik tutmayın. Sizleri çoook seviyorummm....

Bölüm hakkında düşüncelerinin alayımm...

Medyadaki adam bilinmeyen kişi olarak konulmuştur.

Sizce bu gizemli kişi kim ve neden bizim çocuklardan bu kadar nefret ediyor??

Bu gizemli kişinin Elis hakkındaki düşünceleri nedir sizce??

Yorum yapmayı unutmayın lütfenn!!

HAYALET OKUYUCU OLMA!!!!


SIRLAR ÖTESİNDEKİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin