Pov pommelien
We kwamen samen van de gynaecoloog. Maksim ging aan het stuur zitten en ik zat op de passagiersstoel. Maksim keek naar mij en legde zijn hand op mijn been. Ik glimlachte naar hem. We keken samen naar de foto's van de echo. Na een tijdje besloten we om naar huis te rijden. Na een korte rit kwamen we thuis aan. Maksim stapte uit en deed de deur aan mijn kant open. Ik zei charmeur. Maksim zei ik mag mijn meisje toch verwennen. Ik gaf hem een kus. Ik stapte uit de auto. Maksim nam de sleutel en deed de voordeur open. We probeerden zo onopvallend mogelijk naar binnen te gaan zodat we de echo nog bij in de doos kunnen doen die we gemaakt hebben om het tegen mijn ouders te zeggen. Het ging vlot tot kaat boven de gang in kwam. Ze vroeg waar waren jullie? Ik zei umm wij zijn gaan wandelen. Kaat knikte. Kaat vroeg moeten jullie iets vertellen? Ik zei misschien wel misschien niet. Maksim zei en nu moeten we door. Ik knikte. Kaat vroeg zie ik jullie seffens? Ik zei ja. Kaat zei oké. Ik en maksim gingen naar mijn kamer. Maksim nam de doos en ik ging op bed zitten. Maksim kwam met de doos naast mij zitten. Hij vroeg ben je moe? Ik knikte. Maksim zei je mag even rusten, ik maak de doos wel klaar. Ik vroeg zeker? Maksim zei tuurlijk liefje, je kan je rust gebruiken. Ik gaf hem een kus en ging dan in bed liggen. Na enkele minuten viel ik al in slaap. Maksim was ondertussen alles in de doos aan het doen. Een half uurtje later had hij de test onder een knuffeltje gelegt samen met kleine sokjes en ook de echo lag erbij. Het zag er perfect uit. Ik voelde een zachte kus op mijn voorhoofd. Ik zag maksim naast mij liggen. Maksim vroeg heb je goed geslapen? Ik knikte. Ik legde mijn hoofd op zijn borst. Maksim gaf een kus op mijn hoofd. We bleven even zo liggen. Maksim vroeg ben je klaar om het te vertellen? Ik zei ik denk het wel. Maksim glimlachte. We namen de doos, ofja maksim nam de doos want zolang ik zwanger ben wil hij niet dat ik iets draag als ik van de trap ga. "Dat is veel te zwaar voor jou" zei hij dan. Ik luisterde maar gewoon. We kwamen de living in en iedereen zat al in de zetel. "Ik en maksim moeten iets vertellen" begon ik zachtjes. Meteen was alle aandacht op ons gericht. Papa zette de tv uit en toen waren ook alle hoofden op ons gericht. Maksim zei we hebben iets bij dat jullie open moeten doen. Hij gaf de doos aan mama want die zat ik het midden. Kaat deed het lint dat rond de doos zat voorzichtig los en papa deed het deksel van de doos...
JE LEEST
De liefde achter de schermen
General FictionVoor de ketnet serie #likeme moet de cast een weekend draaien in durbuy. het zijn lange dagen dus ze overnachten in een hotel. Pommelien slaapt op de kamer met maksim, iets wat ze wel wou maar hoopte dat het niet gebeurde, ze was namelijk verliefd o...