Pov pommelien
Het is 6 uur, normaal zou ik nog een half uur kunnen slapen maar het lukt niet. We krijgen vandaag de planning voor het weekend, 3 dagen durbuy. Ik heb er wel zin in maar ik weet ook dat ik dan 3 dagen lang de heletijd bij maksim ben. Je zou zeggen dat dat leuk is maar ik weet van mezelf dat ik nog meer gevoelens voor hem ga krijgen, gevoelens die ik niet kan uiten, niet naar hem toe en ook niet naar anderen. Mijn zus klopt op mijn deur. Ik antwoord niet. Ik wil niet dat ze binnenkomt. Kaat komt toch binnen. Ze zei ow je bent toch wakker. Ik probeerde een klein lachje op mijn gezicht te toveren. Ik kan elk moment in tranen uitbarsten. Kaat vroeg moet ik je vandaag wegbrengen? Ik knikte snel en hoopte dat ze meteen wegging. Maar nee ze kwam zelfs op de rand van het bed zitten. Ze keek me in de ogen. Ik haat het als ze dat doet, op één of andere manier ziet kaat het altijd als er iets is. Kaat vroeg stress voor vandaag? Ik knikte, gelukkig zei ze zelf iets want als ik iets moest verzinnen ging het niet lukken om te liegen. Kaat vroeg wat is er echt lieverd? Ik zei ik wil er niet over praten. Kaat zei het gaat echt helpen als je er over praat. Ik zei ik wil niet praten en ik heb liever dat je gaat. Kaat zei lieverd het komt allemaal goed. Ik zei nee het komt niet goed, ik zie hem graag en nu moet ik 3 dagen lang bij hem zijn terwijl ik mijn gevoelens niet kan tonen. Kaat vroeg maksim? Ik knikte er was nu toch geen ontsnappen meer aan. Kaat vroeg waarom zou je je gevoelens niet kunnen tonen? Ik zei als hij mij niet leuk vindt dan wordt het heel akward voor ons op set. Kaat zei pommelien hij vindt je leuk, dat zie je aan alles, hoevaak is hij jou de laatse maand komen halen? Ik zei oké ja hij is mij heel vaak komen halen maar als wij ooit ruzie krijgen terwijl we een koppel zijn dan is de sfeer op set helemaal weg. Kaat zei pommelien je bent echt al 2 jaar lang verliefd op hem, in die tijd hebben jullie nog geen 1 keer ruzie gehad. Ik zei ik weet het gewoon niet meer. Kaat zei praat met hem, je komt er wel uit. Ik knikte. Kaat zei ik ga je laten. Ik zei dankjewel voor alles, het luchte inderdaad wel op. Kaat zei geen probleem lieverd, als er iets is je weet waar ik ben. Ik knikte. Ik stond op en ging me klaarmaken. Ik ging naar beneden. Ik wou net met mijn ontbijt naar de tafel gaan waar kaat al zat tot de bel ging. Kaat zei ik ga wel. Ik knikte dankbaar naar haar. Kaat deed de deur open. Ik herkende die stem maar al te goed...
JE LEEST
De liefde achter de schermen
Fiksi UmumVoor de ketnet serie #likeme moet de cast een weekend draaien in durbuy. het zijn lange dagen dus ze overnachten in een hotel. Pommelien slaapt op de kamer met maksim, iets wat ze wel wou maar hoopte dat het niet gebeurde, ze was namelijk verliefd o...