gaat dit echt gebeuren?

233 4 1
                                    

Pov pommelien
Ik wist meteen dat het maksim was die aan de deur stond. Kaat had gelijk misschien moet ik maar gewoon met hem praten maar niet nu, niet vandaag. Ik hoorde kaat zeggen dat hij binnen mocht komen. Komaan pommelien niet verliefd naar hem kijken. Maksim kwam binnen. Ik keek lief naar hem. Ja dat niet verliefd kijken kan je vergeten. Ik staarde naar hem. Hij is zo knap en schattig tegelijkertijd. Maksim bleef ook naar mij staren. Ik verdrink in zijn mooie blauwe ogen. Kaat werd ongemakkelijk. Ze zei ik zal jullie even alleen laten. Ik zei mhm. Maksim kwam naast mij zitten. Hij vroeg wil je vandaag met mij meerijden? Ik knikte. We staarden weer in elkaar ogen. Onze hoofden gingen dichter naar elkaar toe.  Gaat dit echt gebeuren? Ga ik maksim kussen? Onze lippen raken elkaar bijna. Maar dan komt kaat terug. Onze hoofden gaan binnen de seconde terug uit elkaar. Kaat had het gelukkig niet gezien. Ik begon terug te eten van mijn ontbijt. Zo moest ik ook niks zeggen. Ik dacht na over de kus ofja bijna kus. Ik was klaar met eten. Ik hoorde mijn naam. Kaat zei wow waar zat jij met je gedachten. Pommelien zei gewoon een beetje moe meer niet. Ik zag Maksim bedenkelijk naar me kijken. Hij zei we zullen eens vertrekken. Ik knikte. Ik deed mijn schoenen aan en nam mijn spullen. We hebben heel de autorit niks tegen elkaar gezegd. Maksim zei sorry ik had het niet moeten doen. Ik ademde diep in. Ik zei maksim ik zie je graag maar ik weet het gewoon niet, ik wil niet dat de sfeer op set tussen ons weg is. Maksim gaf me een knuffel. Ik voelde me zo veilig in zijn armen. Hij zei lieverd ik verwacht niks van jou, we zien wel. Ik gaf hem een knuffel. Maksim wreef over mijn rug. Ik voelde vlinders in mijn buik. Ik keek in maksim zijn ogen.

De liefde achter de schermen Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu