Pov maksim
Pommelien ging naar binnen. Ik bleef alleen achter in de auto. Ik was aan het wachten tot Pommelien een berichtje stuurde dat ik naar huis mocht gaan. Ik vond dat het lang duurde. Ik wou zelf een berichtje sturen maar toen zag ik opeens de voordeur open gaan. Het was pommelien. Ze kwam met een grote glimlach op mij af. Ik deed de deur van de auto open. Pommelien nam mijn hand vast en vroeg kom je mee naar binnen? Ik knikte. Pommelien kreeg een grote lach op haar gezicht. Ik vroeg mag het van iedereen? Ze antwoorde kaat vroeg zelf ofdat jij niet binnen wou komen en de rest heb ik nog niet gezien. Ik knikte. Ik stapte uit de auto en deed die opslot. Ik en pommelien gingen hand in hand naar binnen. Kaat zei ah onze tortelduifjes zijn binnen geraakt. Pommelien zei mhm waar zijn mama en papa? Kaat zei papa is in de tuin en mama is naar de winkel voor de barbecue straks. Pommelien zei ow ja helemaal vergeten. Kaat zei ja dat heb je als je met je hoofd op een andere planeet bent. Ik zei ja pommelientje zomaar de barbecue vergeten. Kaat zei jij moet niet veel zeggen, jij bent de oorzaak. Ik zei ze is nu wel gelukkig. Kaat zei dat is wel waar dus breek haar hart niet. Ik zei nee pommelien is het beste dat ik maar kan wensen. Kaat knikte. Pommelien zei klef. Ik gaf haar een duwtje. Ik zei stiekem vind jij dat wel leuk. Pommelien zei nee. Ik zei jawel. Pommelien zei niet waar. Ik begon haar te kietelen. Na een tijdje gaf ze toe " oké, ik vind het leuk." Ik stopte met kietelen. Pommelien kwam op adem. Kaat zei het lijkt echt alsof jullie al jaren samen zijn. Ik zei ja, die kleine is ook al jaren verliefd op mij. Pommelien zei hey jij ook op mij. Ik zei ja maar ik ben niet belangrijk. Ze zei voor mij wel. Ik gaf nam haar vast en drukte een kusje op haar lippen. Kaat zei jullie zijn wel heel schattig samen. Ik en pommelien glimlachte naar elkaar. We horen de voordeur open gaan. De mama van pommelien en kaat kwam binnen. Ze zei hey. We zeiden allemaal hey terug. De mama van pommelien vroeg heb jij mijn plek op de oprit bezet? Ik antwoorde ja, maar ik zal de auto verplaatsen. Pommelien zei maksim ze maakt een grapje. Haar mama zei ik was er inderdaad maar mee aan het lachen. Ik lachte. Pommelien vroeg mama mag maksim ook blijven voor de barbecue? Haar mama antwoorde tuurlijk mag maksim blijven als hij braaf is. Pommelien maakte een sprongetje van vreugde. Haar mama vroeg opeens wat is die plek in jou nek? Pommelien zei uh ik moet je iets vertellen over mij en maksim. Haar mama zei ik luister. Pommelien keek naar mij. Ik knikte. Ze zei wij hebben een relatie sinds vandaag. Haar mama keek heel serieus naar ons twee. Ik zei ik beloof jou dat ik pommelien heel goed ga behandelen. Haar mama knikte. Pommelien zei mama ik zie maksim echt graag. Haar mama begon te lachen. Ze zei och lieverds wat maakt mij dat uit, dat jullie gelukkig zijn is het belangrijkste en wat die plek betreft pommelien ik ben ook jong geweest ik weet hoe het gaat.
JE LEEST
De liefde achter de schermen
General FictionVoor de ketnet serie #likeme moet de cast een weekend draaien in durbuy. het zijn lange dagen dus ze overnachten in een hotel. Pommelien slaapt op de kamer met maksim, iets wat ze wel wou maar hoopte dat het niet gebeurde, ze was namelijk verliefd o...