Bölüm 16[🔞]

327 15 1
                                    

Yuta, Joshua ve Yeosang'ın kendi odasına çok yakın bir odaya yerleşmelerini sağlamıştı. Üç gündür Jaehyun'la konuşmak istemediği için onları kendi odalarına göndermiyordu.

Jaehyun'da odaya girdiğinde büyük yatakta uyuyan üç küçük periyi gördüğünde bir şey söylememeyi tercih etmişti. Dördüncü gün odaya girdiğinde Yuta'nın yalnız olduğunu ve uyumadığını fark edince şaşırdı.

"Bugün uyumamışsın."
Jaehyun soyunurken söyledi. Yuta büyük yatağın kenarında otururken küçük ayaklarını birbirine sürtüyor ve ona çekingen bakışlar atıyordu.
"Bana bir şey söylemek istiyor gibisin."
Perinin sevimli görüntüsüne karşısında güldü.

"Evet. Ama çok geç geldin. Biraz daha gelmeseydin uyumak üzereydim."
Kocasının çıplak vücuduna bakarken iç çekti. Jaehyun'un kendisine tattırdığı o tüm zevki özlemişti. Gerçekten de bu saray çok sıkıcıydı.

Jaehyun son olarak pantolonunu da çıkardı ve siyah saçlarını alnından geriye yatırdı. "İşlerim bugün yoğundu. Elfler sorun çıkarıyor."
Yatağa çıkarken Yuta'nın sevimli gözlerinin bacaklarının arasında sallanan gururlu büyük organına baktığını fark etti ve sırıttı.
Yumuşak yastığına başını koyduğunda bilerek üzerini örtmedi.

Yuta somurttu ve yatakta Jaehyun'dan tarafa dönüp ona doğru yaklaştı. Kendisi de başını yumuşak yastığa koydu. "Çok sıkılıyorum. Burası hiç eğlenceli değil. Benimle hiç ilgilenmiyorsun."

"Seninle ilgilenmeme engel oluyorsun Yuta. Günlerdir bana tavırlısın ve benimle konuşmuyorsun güzelim."

Yuta'nın kaşları çatıldı.
"Ama gönlümü almak için hiçbir şey yapmadın." Babası onu bir şekilde üzdüğünde gönlünü almak için elinden gelen her şeyi yapardı. Ya da annesi, fark etmez.

Jaehyun küçük perinin yüzünde ki solmaya başlamış çürüğe bakarken iç çekti. "Güzel yüzüne bakmak canımı sıkıyor. Sana vurmamalıydım."

Yuta elini kaldırdı ve küçük işaret parmağını Jaehyun'un sert göğsüne koydu. "Evet! Seni hala affetmedim. Sakın öyle sanma. Ama seninle bir şey konuşmalıyım."

Jaehyun tek kaşını kaldırdı.
"Söyle bakalım." Onun basit komik bir şey söyleyeceğini düşünüyordu. Yuta'nın dertleri Jaehyun için böyleydi.

"Irkımın köle olarak kullanılmasını istemiyorum. Sen benimle, veliaht prensleriyle evlendiğine göre artık onların kralı sayılırsın. Buna engel olamaz mısın?"
Sesi sonuna doğru kısıldı ve dudakları titremeye başladı.

Jaehyun iç çekti. Yuta'nın yumuşak yanağına elini nazikçe koydu. "Hiçbir şeyi değiştiremem Yuta." Periye daha fazla yaklaştı ve onun dudağını yumuşak bir şekilde öptü. "En azından şimdilik."
Yuta'nın iri parlak gözlerine bakarken güldü. "Ama bunun için senin de akıllı olman ve bana ayak uydurman gerekli. Geçen gün olduğu gibi Eunwoo'nun oyunlarına kanmamalısın."

Yuta adamın adını duyduğunda yüzünü buruşturdu. Ondan şimdiden nefret etmişti. "Merak etme. Artık ondan nefret ediyorum!"

Jaehyun yeniden güldü. "Bu iyi."

Yuta iç çekti ve uzandığı yerden doğrulup dikkatlice Jaehyun'un üzerine yerleşti. "Orgazm olmak ve iyi hissetmek istiyorum. Ama istemediğim hiçbir şeyi yapamazsın."

Jaehyun hemen büyük ellerini perinin küçük beline yerleştirdi. "Elbette, beni istediğin gibi kullanabilirsin." Güldü ve devam etti. "Emrindeyim prensim."

Yuta beline sarılı duran kaliteli kumaş parçasını çıkarıp bir kenara bıraktıktan sonra tamamen çıplaktı. Yumuşak dolgun kalçalarını Jaehyun'un sert karın kaslarına sürterken yukarıdan onun yakışıklı yüzüne bakıyordu.
"Bir kaya gibisin."
Biraz eğilip küçük ellerini de adamın gögsüne koydu ve sürtünmeye devam etti. "Bu iyi hissettiriyor~"

Melez 'YuJae 🔞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin