beomgyu
şu müziğin sesini kısıniletildi 22.01
kime diyorum
iletildi 22.17
gerçekten delireceğim
ders çalışıyorum yeonjun hyungiletildi 22.43
görüldü 22.50yeonjun
her gun calisiyorsun zaten
gel yanimiza
biraz kafan dagilirbeomgyu
siktir git
hala sinirliyim sanayeonjun
konustuk ya beomgyu
birak simdi bunlari
yanima gel hadibeomgyu
yanima gel mi🫠|
biraz oturabilirim sanırım
geliyorumiletildi 22.56
görüldü 22.57
utana sıkıla salona giren beden yeonjun ve onun, tanıdığı birkaç arkadaşının yanına giderken hepsi coşkuyla onu karşılayınca ayık olan kimsenin olmadığına emin olmuştu beomgyu. "selam."yeonjun eliyle yanındaki boşluğa vurunca beomgyu hemen oturmuştu oraya. herkes ona nasıl olduğunu sorarken veya bir şey içmek isteyip istemediğini, içlerinde tanıdık olmayan sima dikkatini çekmişti. onu tanımadığına emindi beomgyu. yakışıklı bir yüzü, oturuyor olsa bile uzun olduğunu gösteren bir boyu vardı fakat beomgyu'nun dikkatini çeken kısım çocuğun bakışlarıyla kendisini yiyip bitirdiği kısımdı.
"senin evde olduğunu bilmiyorduk bile beom, bilseydim sana sevdiklerinden alırdım. sen de hiç söylemiyorsun şerefsiz!" changbin beomgyu'ya kendileri için aldığı ağır alkollerden bir bardak doldurup uzatırken bir yandan yeonjun'a kızıyordu ama yeonjun hep böyleydi zaten küçük beomgyu'sunu sır gibi saklardı. hassasiyetinin beomgyu'nun abisi olan, çocukluk arkadaşı wonwoo'dan geldiğini biliyordu tüm arkadaşları. "teşekkür ederim changbin hyung ben zaten öyle bir selam vermek için geldim."
arkadaş gruplarına birkaç ay önce dahil olan sungchan ise ne beomgyu'yu tanıyordu ne de yeonjun'un bu konudaki hassasiyetini biliyordu. odaklandığı tek şey yeonjun'un ev arkadaşının ne kadar güzel bir çocuk olduğuydu.
beomgyu bakışlarını tekrar ona rahatsız edici derecede dikkatle bakan çocuğa çevirdiğinde bu sefer tek kaşını kaldırıp bakışlarını sertleştirmişti. "bu arada ben sungchan sanırım bir tek biz tanışmıyoruz." elini uzatmış beomgyu'nun sıkmasını beklerken bu sefer yeonjun'un da dikkatini çekmişti sungchan'ın bakışları ve vücut dili. beomgyu önüne uzatılan eli sıkıca kavrayıp sallarken gözlerini bir an olsun karşısındakinden ayırmadan samimiyetten uzak bir şekilde gülümsedi.
"yeonjun hyungun yakın çevresini tanıyorum sadece o yüzdendir belki." çocuk beomgyu'nun imalı cümlesine gülümseyip sadece kafa salladıktan sonra elini çekmişti ama bakışlarını çekememişti. beomgyu'nun güzelliğinden etkilenen ilk insan değildi.
"biz yeni tanıştık sayılır zaten. o zaman, bundan sonra sık sık karşılaşırız umarım beomgyu."
yeonjun yerinden kalkıp beomgyu'yu peşinde mutfağa sürüklerken gerginliği daha çok artmıştı. arkadaşı gözü önünde beomgyu'yla flört ediyordu. sinir damarlarında yüz gösterirken kedi gibi kabarmıştı.
"o neydi öyle?" mutfağın kapısını kapatır kapatmaz sorduğu soru beomgyu'nun kafasını karıştırmıştı. "nasıl yani?" "soruya soruyla karşılık verme beomgyu." gözlerini devirip sandalye çekti oturmak için. artık sinirlenmek istemiyordu çünkü bu ne hyungunun dengesizliklerine çözümdü ne de herhangi bir sorusuna cevap getirmiyordu sadece kendisini yıpratmasına neden oluyordu.
"pardon da bunu arkadaşına sorman gerekmiyor mu?" yeonjun derin bir nefes alıp kafasını çevirince beomgyu boş boş baktı ona. bazen acayip saçmalardı şu an da onlardan biriydi.
"flört etti resmen seninle öldüreceğim onu!"
"saçmalıyorsun şu an fena halde." yeonjun öyle bir bakmıştı ki beomgyu'ya bir an için korkudan geri adım atıp huyuna gitmeyi düşündü ama daha sonra krizi fırsata çevirmek daha cazip geldi ona.
"hyung o senin arkadaşın değil mi? neden bu kadar gerildin? ayrıca," yeonjun tek kaşını kaldırmış dik dik karşısında bilmişlik yapan çocuğa baktığında cümlenin devamı çileden çıkardı kendisini "yakışıklı çocukmuş o yüzden içeri girdiğimiz zaman sakın müdahale etme bana çocuk değilim ben."
beomgyu sungchan'a ne kadar gıcık olsa da yeonjun'u çıldırtma fırsatını eliyle tepecek değildi. yerinden kalkıp kapıya giderken arkasında sinirden kırmızıya dönmüş suratıyla birtanesi olan yeonjun hyunguna dönüp kırmızıdan mora dönmesine sebep olan cümleyi söyledi "biraz daha uzatsaydın beni kıskandığını düşünecektim hyung, komik."
-
28/05/2025
ay bu daha ne ki yeonjun'u öyle bir süründüreceğim ki hahaha 😈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
only love can hurt like this
Fanfictionöpücüklerin tenimi yakıyor ve bu en tatlı acı, sadece aşk böyle acıtabilir.