ᆞ2ᆞ

544 102 39
                                    


1 Haziran 2024
Barış

,,Barış tamam sakin ol kardeşim, senin melisa için endişelendiğin kadar bende derya için endişeleniyorum. Deryada benim sevgilim. Araba sürüyorum, zaten stresteyim beni daha çok strese sokma!" diye bağırdı bana kerem.

Haberi görür görmez hastahaneye sürdük. Hala yoldaydık.

Ya şuan ölüyosa?
Ya onu birdaha asla göremiyeceksem?

Kafamdaki kötü düşünceleri bir kenara alıp hastahaneye vardığımzda hemen içeri koştum.

Girişteki görevilere doğru koştum.
,,Melisa. Melisa döngel. Hangi katta?"
diye sordum titreyen sesimle.

,,3. Katta ameliyathanede." diye cevap verdi.

Koşmaktan ve korkudan nefes nefese kalmıştım.
Hemen asansöre koştum, keremde arkamdan geldi.

3. Kata çıktık ve ameliyathaneye doğru ilerledik.
Melisanın ailesi vardı, ve Emre.

,,Lan senin ne işin var burda lan?" diye bağırdım emrenin üstüne doğru yürüyüp birtane yumruk attım

Sinirimi atacak birşey bulmuştum.

Daha dün olanlardan sonra hangi yüzle buraya gelmişti? Nasıl bana ihanet edip sevgilimle beraber olmuştu? Ve nasıl ve ne hakla buraya geldi?

Birkaç adım arkaya hedelenip kanayan burnunu eliyle tuttu.

,,Barış oğlum napıyosun sen!" diye bağırdı ayşe annem. Melisanın annesi yani.
,,Zaten derdimiz başımızdan aşkın, lütfen bi otur sakin ol." dedi ağlayarak.

,,Annem haklı barış. Lütfen olay çıkartmayın." dedi ayça.

Tam başımla onaylayacakken emre tekrar konuşmaya başladı.

,,Bırak ayşe anne ya-"
,,Ayşe anne diyo bide ana-" Bir yumruk daha attıktan sonra oda karşılık vermeye başladı.

Tam dövüşmeye başlamışken doktor ameliyathaneden çıktı.

Tüm gözler doktora dönmüştü. Yakasından havaya kaldırdığım emreyi yere fırlattım ve hemen doktora koştum.

,,Durumu nasıl doktor?" diye sordu cengiz Baba telaşlı bir ses tonuyla.

,,Çok kan kaybetmiş, hayatını kaybetmesi an meselesi. Beynindeki kurşunu çıkardık. Ama kalıcı bir hasar kalabilir. Hasta yoğun bakımda kalıcak." diye cevap verdi doktor.

,,Peki görebilirmiyim onu?" diye sordu emre beni kenara itip önüme geçerek.

,,Sadece bir kişi, 2 dakikalığına."
,,Tamam ben giricem." dedi emre.

,,Hayır ya, olmaz. Sen giremezsin. Cengiz baba yada ayşe anne girsin. Yada ayça. Sen hiç birşeyi değilsin onun." dedim ve emreyi kolundan tutup geri ittim.

,,Of sizin lafınızla mı oturup kalkıcam ben? Ben giricem dedim. Nokta!" dedi itraz ederek.

,,Tamam, hastayı yoğun bakıma aldıktan sonra görebilirsiniz." dedi doktor ve tekrardan ameliyathaneye girdi.

Yaz gülü ✩ Barış alper yılmaz ff. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin