6 ağustos 2023
Melisa,,Melisa, ablacım emin misin? Gelmek zorunda değilsin." dedi ablam.
Şu anda barışın düğünü için hazırlanıyordum. Evet barışın, birkaç hafta öncesine kadar herşeyim olan barışın.
,,Eminim abla. Sonuçta yakın bi arkadaşımı en mutlu gününde tek bırakamam, dimi?" dedim üstümü düzelterek.
Altıma siyah uzun bi etek üstümede beyaz bi gömlek giyindim. Abartıda değil sadede değil.
,,Çıkalım mı?" dedi derya ablam odaya girerek.
Başımla onayladım ve evden çıktık.Göğüsüm daralıyodu, araba gittikçe daha çok daralıyodu. Ben şuan barışın düğününe değilde, bizim düğünümüze gidiyo olabilirdim.
Ama salak barış başkasını seçti. İntikam için miydi herşey? Değdi mi?
Boynumdaki papatya kolyesini hala çıkarmadığımı fark ettim. Elimi kolyeye attım ve kolyeyi verdiği anı düşündüm.
Çıkarmaya kıyamadım. Başka biriyle evlenirken vicdanı sızlamayan birinin verdiği kolyeye kıyamadım.
Düğün yerine geldik. Herkes gelmişti. Herkes benim barışın eski sevgilisi olduğumu biliyodu.
Bana dönen bakışları görmezden gelip keremgilin masasına doğru ilerledim.
Kerem beni gördüğünde içtiği su boğazında kaldı ve deli gibi öksürmeye başladı.
Derya ablam keremin sırtına vurdu.
,,Sakin ol." dedi gülümseyerek.,,Melisa senin ne işin var burda?" dedi kerem kaşlarını kaldırarak.
,,Niye gelmiyeyim ki? Barış benimde arkadaşım sonuçta." dedim ve yerime oturdum.
Halilde bana tip tip baktığında elimi yumruk yaptım.
Oda gülüp bakışlarını üzerimden çektim.Anıl emre daldaldan ,M." Şarkısı çalmaya başladığında gelin ve damat kol kola giriş yaptılar.
Ben bu görüntüyü görmenin bukadar zor olacağını beklemiyodum. Sanki birden kalbime birşey oturdu.
Yasemin elindeki çiçekle etrafa el sallıyodu, papatya çiçeğiyle.
Barışda sadece önüne bakıyodu, hiç bir yüz ifadeside yoktu. Bir insan düğününde nasıl bukadar mutsuz olabilir?Yerlerine geçtiler ve nikah memuru geldi.
Hemen başladılar.
,,Sayın yasemin kökçü, barış alper yılmazı, eşiniz olarak kabul ediyormusunuz?" dedi ve mikrofonu yasemine uzattı.,,Evet!" diye bağırdı ve barışın masanın üstündeki elini tuttu.
,,Melisa senin burda olman iyi bir fikir değildi gel-" Tuğçe sözünü bitiremeden ben konuşmaya başladım.
,,Tuğçe lütfen." dedim bakışlarımı barıştan çekmeden.,,Sayın barış alper yılmaz, yasemin kökçüyü eşiniz olarak kabul ediyormusunuz?" dedi nikah memuru ve mikrofonu barışa çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz gülü ✩ Barış alper yılmaz ff.
FanfictionAramızdaki bağ çok farklıydı. Bazen birbirimize asla ulaşamayacağımız bir okyanus vardı aramızda. Ama bazende Bir yaz gülü gibi hisli ve ince bir çizgi.