1 Temmuz 2023
MelisaSonraki gün hep beraber sahile gitmeye karar verdik.
Şişme botlarımızı alıp sahile indik.
Havlularımızı bulduğumuz boş şezlonga koyduktan sonra herkes denize atladı.,,Ay soğuktur şimdi o ben yavaştan geliyim." dedim sadece ayağımı suya sokarak.
,,Ya melisa gelsene ya." dedi barış yüzündeki suyu eliyle silerek.
,,Suya alıp fırlatırım seni yoksa." dedi sırıtarak.,,Yapta göreyim!" dedim gülerek.
Barış denizden çıkıp bana doğru koştuğunda birden bacaklarımdan tutup beni havaya kaldırdı ve denizs geri koştu.
,,Barış hayır saçmalama, dur!" diye bağırıyodum. Ama aslında hoşuma gidiyodu.
Birden beni denize fırlattı, daha doğrusu kendiside benimle atladı.
Dışardan diğerlerinin gülme sesleri geliyodu, gıcıklar.Barış beni belimden tutup sudan çıkarana kadar etrafımı göremiyodum. Gözlerimi suyun altında açmayı sevmiyodum, gözlerimi yakıyodu.
Ve kim bilir kaç kişi bu denize işemiştir, birde gözümü mi açıcam?
,,İyimisin?" diye sordu telaşlı gözlerle.
Telaşlı gözleri yüzünden kahkahamı tutamamıştım.Gülmeye başladığımda elini belimden çıktı ve oda gülmeye başladı.
,,Gıcık." dedi ve eliyle yüzüme su sıçrattı.,,Beyler hepimiz birmizi omzumuza alalım güreşelim." dedi kerem.
,,Olur!" dedi derya ablam heyecanla ve hızla keremin omzuna turmandı.
Halilde ani bir şekilde ayça ablamı omzuna aldığında ayça ablam bir çığlık attı.
,,Ödümü kopardın gerizekalı!" dedi halilin kafasına birtane yumruk geçirerek.Halilin acıyla inlemesine gülerken birden kendimide havaya doğru yükselirken buldum.
Barışda beni omzuna almıştı.,,Hadi savaş başlasın!" diye bağırdı barış.
Ablalarımla birbirimizi itmeye başladık. Gülmekten yapamıyoduk tabi.
—
—
,,Yanlız ayça, iyi dövüşçüymüşsün." dedi halil bisküviden birtane ağzına atarak.
Savaşı doğal olarak en güçlü olanımız ayça ablam kazandı.
Barışın telefonu çaldığında çalan kişiye bakamadan telefonu hızla eline aldı. Tamam yemedik telefonunu.
,,Kusura bakmayın açmam lazım." dedi ve şezlongtan kalkıp birkaç metre öteye gitti.
Uzaktan bakınca sinirli olduğu belliydi. Kimdi acaba?
—
Akşam odamıza gittiğimizde barış yastığını ve battaniyesini alıp kanepeye uzandı.
Bende yatağa uzanıp biraz düşündükten sonra konuşmaya başladım.
,,Barış." diye başladım.
,,Efendim?" diye cevap verdi ve başını bana doğru çevirdi.,,Sen benden birşey mi saklıyosun?" diye sordum.
İçimdeki bu his günlerdir vardı.Gözlerimin içine baktı ve biraz düşündükten sonra cevap verdi. ,,Niye sordun?"
,,Barış ben senin gözlerini tanıyorum. Aklından ne geçiyosa gözlerine vuruyo. Eğer sakladığın birşey varsa, lütfen söyle. Bana yalan söyleme yeter." dedim
,,Hayır, senden birşey saklamıyorum." dedi ve baş ucundaki ışığı kapatıp arkasını döndü.
,,İyi geceler." dedi.,,İyi geceler." diye karşılık verdim ve gözlerimi kapatıp uykuya daldım.
—
2 temmuz 2023
Sabah kalktığımda barış kanepede değildi.
Bu kadar erken kalkması garipti. Normalde davar gibi öğlene kadar yatardı.Ayağa kalktım ve terliklerimi giyinip lavabonun kapısına tıktıkladım. ,,Barış?" diye seslendim.
Ama cevap gelmedi.Kapıyı açıp içeri baktığımda kimseler yoktu.
Allah Allah..
Balkona baktığımdada kimse yoktu.
Birden gözlerim masanın üzerindeki mektuba kaydı.
'Günaydın melisa
benim acil bi işim çıktı, tatil yerinden çıkışımı verdim istanbula geri dönmem gerekiyodu.
Özür dilerim, bunu başka bir tatille telafi edicem.
Söz.',,Allahın gerizekalısından ne beklenirdi ki!" diye bağırıp mektupu yere attım.
Bir kerede yarı yolda bırakma be adam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz gülü ✩ Barış alper yılmaz ff.
Hayran KurguAramızdaki bağ çok farklıydı. Bazen birbirimize asla ulaşamayacağımız bir okyanus vardı aramızda. Ama bazende Bir yaz gülü gibi hisli ve ince bir çizgi.