ᆞ4ᆞ

383 94 37
                                    


7 şubat 2022
Melisa

,,Barış gerçekten getire getire beni buraya mı getirdin? tavuk pilavcı ne ya?" diye söyleniyorum.

Barış bana dün akşam ,yarın hazırlan, seni yemeğe götürücem' yazmıştı. Bende barışın nasıl bir odun olduğunu unutup şık giyinmiştim.
Pembe uzun bi elbise giyinmiştim ve birsürü takı takmıştım.

,,Melisa ben nerden biliyim bukadar süsleneceğini? Hem burası türkiyenin 1 numaralı tavuk pilavcısı, parmaklarını yersin." dedi barış ayranını sallayarak.

,,Parmaklarım yemek için fazla güzel, Hem ben diyetteyim yiyemem öyle şeyler." dedim ve ayağa kalktım.

,,Nereye?" diye sordu.

,,Eve. Burda arkadaşlarımdan birine yakalanırsam rezil olurum. Kusura bakma aşkım ama sana afiyet olsun." dedim ve çantamıda alıp ordan çıktım.

27 haziran 2023
Melisa

,,Melisa, barış senin e-" ayça ablam sözünü bitiremeden evin kapısı açıldı.

,,Selamunaleyküm." gelen kişi babamdı.
,,Haberleri açın izleyelim biraz." dedi elindeki poşetleri yere bırakıp koltuğa oturarak.

Ayça ablam kumandayı alıp televizyonu açtı.
Tam o anda bir futbol takımının antenmanını gösteriyolardı. Galatasarayındı galiba.

,,İzleyelim bakalım." dedi babam ve arkasına yaslandı.

Bende koluyğa oturdum ve dirseğimi koltuğun kenarına koyup başımı elime koydum.

Birden gözüme aralarından bir futbolcu çarptı.
Kıvırcık saçlı, sarışın ve ela gözlü..

Hastahanedeki çocuk.
Demek futbolcuymuş, hemde galatasarayda..

,,O kim baba?" diye sordum babama işaret parmağımı televizyondaki kıvırcığa doğrultarak.

Babam boğazını temizledi ve cevap verdi.
,,Futbolcu işte kızım." dedi.

,,Onu bende biliyorum, hastahanedeki çocuk işte."

,,Melisa gel odana gidelim, ben anlatırım sana." dedi ayçam beni kollarımdan tutup ayağa kaldırarak.

Beraber odama gittik ve kapıyı kapatım yatağıma oturduk.

,,Melisa o kıvırcık saçlı çocuk barış alper yılmaz. Senin eski sevgilin.." dedi.

,,E emre kim ozaman?" diye sordum.

Kafam iyice karışmıştı. Kimin kim olduğunu bilmemek beni geriyodu.

,,Emre sadece senden hoşlanan biri, seni kandırdı."

Ulan emre..

,,Peki barış? Barışla neden ayrıldık?"
Bu sözü dediğim anda kulaklarım çınlamaya, gözlerimde kararmaya başladı.

Flashback; 31 mayıs 2023
Melisa

Yaz gülü ✩ Barış alper yılmaz ff. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin