ᆞ6ᆞ

342 83 14
                                    

6 temmuz 2022
Barış

,,İyiki doğdun melisa!" diye bitirdik şarkıyı.
Bugün melisanın doğum günüydü ve bizimkilerle bi parti düzenlemiştik.

,,Teşekkür ederimde niye dönercide kutluyoruz benim doğum günümü? Ne biliyim böyle sahil kenarı restorant falan yokmuydu?" diye sordu melisa.

,,Bikerede birşeyden memnun kal melisa." dedim ve sandalyelerden birine oturdum.
,,Tamam ya şaka yaptık." dedi be arkamdan bana sarıldı.

,,Tamam hadi hediyeleri verelim." dedi kerem arkasında sakladığı paketi çıkartarak.
,,İlk hediyen benden." dedi ve melisaya paketi uzattı.

,,Teşekkür ederim." dedi melisa son harfi uzatarak paketi açarken.

İçinden bi galatasaray atkısı çıktı. Birtanede Poster.
Melisa posteri açtı ve üstünde hep beraber bizimkilerle çekindiğimiz bir fotoğraf vardı.
,,Kerem sağol ama galatasary atkısını çöpe atabilirsin." dedi gülerek.

Diğerleride hediylerini verdikten sonra en sona ben kalmıştım.

Elimdeki küçük kutuyu melisaya uzattım.
Eline aldı ve açtı.

İçinden papatyalı bi kolye çıktı. Melisanın en sevdiği çiçek papatya olduğu için beğenir diye düşünüp almıştım.
,,Barış bu çok güzel!" dedi ve kollarını boynuma dolayıp sarıldı.

"Yakışıklı, hani sen gülüyorsun ya inceden
Çok güzel bir tatlı telaş sen "Geliyorum" deyince
Yakışıklı, yeniden yak bizi hiç düşünmeden
Çok gerekli sıcaklığın, tatlı tatlı koynuma gel
Hadi gel
Düşsek dillere, gelsek gözlere
Beni kendine çeksen
Kendime getirip, sallayıp geçmişi"

29 Haziran 2023
kerem

,,Derya gerçekten iyisin dimi?" dedim deryanın arkasına yastık koyarak.
,,Evet kerem vallah iyiyim yeter artık iki saattir aynı soruyu soruyosun."

Derya, ben, halil, barış, yunus, ayça ve tuğçe benim evimde oturuyoduk.

Yunus ve tuğçe mıçmıç oldukları için yan yana oturuyolardı. Ayça ve halil tekli koltuklarda, ben ve deryada yan yana oturuyoduk.
Ama tuğçe ve yunus kadar mıç mıç değildik!

,,Birşey sorucam ben." diye başladı halil konuşmaya.

,,Mantıklı birşey olsun lütfen." dedi ayça.

,,Mantıklı zaten. Neyse, sizce melisa değişti mi?"
diye sordu halil.

,,Ne alaka şimdi?" diye sordu ayça.
,,Bilmiyorum, öyle aklıma geldi birden."

,,Yani bence şuana kadar normal gibi, ne biliyim kahvaltıda menemen yaptığımda birşey demeden yedi. Buda büyük bi kanıtı. Eskiden olsa kıyamet koparırdı." dedi derya.

,,Kendinizi kandırmayın. Melisa değişmez, hafıza kaybı geçirdi diye kişiliğide değişicek anlamına gelmez." dedi barış kendinden emin.

Bu barış gerizekalısınada laf anlatmak zaten işin zor tarafı..

,,Yada belkide sen kendini kandırıyosun. Belki o değişti, ama sen ona güvenmiyosun. Yada değiştiğini görmek istemiyosum." dedi tuğçe. Tuğçe ortamda tek mantıklı konuşan kişiydi şuanda.

Yaz gülü ✩ Barış alper yılmaz ff. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin