පළමු නැවතුම 🚄

681 85 215
                                    

Author POV

"කරුණාකර සවන්දෙන්න!! තුන්වන වේදිකාවේ නවතා ඇති දුම්රිය තව සුළු මොහොතකින් මහව මංසන්ධිය දුම්‍.රිය නැවතුම්පොළ දක්වා ගමන් අරඹයි.. එය නවත්වන්නේ රාගම හන්දිය........."

කොළඹ කොටුව ට්‍රේන් ස්ටේශන් එක සාමාන්‍ය විදිහටම මිනිස්සුන්ගෙන් පිරිලා තිබ්බා.. වෙලදුන්,මගීන්,යාචකයන්,සේවකයන් වැනි නොයෙකුත් මිනිසුන්ගේ හඬවල් වලින් ස්ටේශන් එක පිරී තිබුනා..

"සොරි.. සොරි... ආහ්.. සොරි.. එක්ස්කියුස් මී.."

මේ අතරේ කළු පැහැ ඇදුමකින් සැරසී සිටි එක් තරුණයෙක් හදිසියෙන් මෙන් ස්ටේශන් එක ඇතුලේ එහා මෙහා දුවන්න ගත්තේ තුන් වෙනි වේදිකාවේ නවත්තලා තිබ්බ ට්‍රේන් එක දිහා සැරින් සැරේ බල බල..

අනව්ස්මන්ට් එක තරුනයාගේ දෙසවන් වල ගැටෙනවාත් එක්කම ඔහුගේ කලබලය වැඩි උනා.. කුඩා බෑගයක්ද පිට මත රඳවාගෙන ඔහු මිනිසුන්ගේ ඇග වල් වල හැපි හැපී ඉදිරියට ඇදුනේ මහව බලා යන ට්‍රේන් එකේ එන්ජින් එකත් පණ ගැන්වෙද්දි..

හති හල හල වේගයෙන් පඩිපෙළ නැගි ඔහු ඊටත් වඩා වේගයකින් තුන්වෙනි වේදිකාවට යන පඩිපෙළ බැස්සේ, අවසාන පඩි පහ මගහැර හයවෙනි පඩියේ සිට බිමට පනිමින්..

සෙමෙන් සෙමෙන් ඉදිරියට ඇදීමට සැරසෙමින් සිටි මහව බලා ගමන් අරඹන දුම්.රිය දෙස බලමින් ඔහු, ඔහු ඉදිරියේම තිබූ දෙවන පන්තියේ කෝච්චි පෙට්ටියකට ගොඩ වුනේ ඉහෙන් කනෙන් බේරෙන දාඩිය පිස දමමින්..

"God! Jesus! Ahhhh it was close!"

දුම්.රියට ඇතුල් වෙන දොරට පිට හේත්තු කල ඔහු ලොකු හුස්මක් පාත දාන ගමන් ඔහුටම කියාගත්තා..

"මේක සකන්ඩ් ක්ලාස්ද.. ඔහ් ශිට් දැන් seat එක හොයාගෙන පලයංකෝ"

දොරෙහි සටහන් කරන තිබූ '2nd Class' යන සලකුන දෙස බැලූ ඔහු කටින් ශාපයක් පිට කරන ගමන් හිස දෙපසට වනා නැවතත් ඉදිරියට ඇදුනේ පලමු පන්තියේ මැදිරිය සොයා ගැනීමටයි.. දෙවන පන්තියේ මැදිරි කිහිපයක් පසු කරමින් ඔහු වේගෙන් ඉදිරියට ඇදුනා..

තවමත් දුම්.රියේ එන්ජින් පන ගන්වා තිබුණද කුමන හෝ හේතුවක් මත එය තවමත් නැවතුම්පොළේ නවතා තිබුණා..

Window Seat - Taekook NonficWhere stories live. Discover now