තෙවන නැවතුම 🚄

463 72 30
                                    


"අන්න ඔයාගේ තාත්තා ඔයාව හැමතැනම හොයනවලු"

"අහ්?"

ෂේන් තම ජංගම දුරකථනය තම කලිසම් සාක්කුව තුලට දමාගනිමින් ජනෙල් කවුළුවෙන් ඉවත බලා සිටින මිනූෂට ඇසෙන පරිදි කියූ විට ක්ෂණයෙන් මිනූශ තම අවධානය ෂේන් වෙතට යොමුකළා..

"ඔයාලගේ තාත්තා ඔයාව හොයනවලු"

ෂේන් හුස්මක් පාත දමා පැවසූ විට මිනූෂ තම යටිතොල දත් අතරට ගෙන බිම බලාගත්තේ භීතියක් ඔහුගේ හදවත වෙලාගනිද්දි..

"ඔ..ඔයා කොහොමද දන්නේ...?"

මිනූෂ නැවතත් ෂේන් දෙස බලා විමසූ විට මීට මිනිත්තු කීපයකට පෙර තමාගේ පියා දුරකථන ඇමතුම හරහා පැවසූ දෙය ඔහුගේ මතකයට නැගුණා..

"මං දැන් ඩැඩ්ට ගත්තා.. එවෙලේ එයා කිව්වා මිස්ටර් ෆර්නැන්ඩෝ එයාගේ පුතාව හැමතැනම හොයනවා කියලා.."

"ඉ..ඉතින් ඔයා ඇත්ත කිව්වද..?"

මිනූෂගේ ලා කදුළු පටලයක් බැඳී ඇති විසල් වූ දෑස් බාධාවකින් තොරවම ෂේන් ගේ කාල වර්ණ දැස් සමඟ එකට යා වුනා...

මිනූෂගේ දෑස් දුටු පමණින් ඔහුගේ මානසික තත්වය වටහා ගත් ෂේන් සංසුන් ලෙස සිනාසී හිස දෙපසට කලේ එසේ නොවන වග ඇඟවීමටයි..

"බය වෙන්න එපා මිනූෂ.. මං මුකුත් කිව්වේ නෑ..."

සැබවින්ම.. ඔහු තම පියාට මිනූෂ පිළිබඳව කිසිත් කීවේ නැහෑ.. නමුත් ඊට හේතුව ඔහු දැන සිටියේත් නෑ.. කුමන හෝ හේතුවකට තමා මිනූෂව ආරක්ශා කල යුතු බවත්, ඔහුට අවැසි නිදහස සතුට ලබාගැනීමට තමා ඔහුට උපකාර කල යුතු බවකුත් ෂේන් ගේ උඩු සිත සහ යටි සිත තරයේ තීරණය කොට තිබුණා..

එම නිසාම මිනූෂ පිළිබඳව කිසිවක් නොපැවසීමට ෂේන් වග බලාගත්තා..

"අනේ.. තැන්ක් යූ ෂේන්.. තැන්ක් යූ සෝ මච්"

"ඉට්ස් ඕකේ"

සැනසිලිදායක හැඟීමක් මොහොතකට මිනූෂගේ කලබලකාරී සිත සන්සුන් කරවද්දි ෂේන් ගේ දෑත් අල්ලා ගනිමින් මිනූෂ, ෂේන් හට ස්තූතිය පුද කලේ තමාව පාවා නොදීම ගැන මුලු හදවතින්ම ෂෙන්ට ස්තූතිවන්ත වෙමින්..

Window Seat - Taekook NonficWhere stories live. Discover now