Bölüm Şarkısı: Seni Kendime Sakladım- Duman...
Dalga seslerinin insan seslerini bastırdığı boğaz kenarında, yanyana dizilmiş banklarda gezindi gözlerim.
Aradığım kişinin oturduğu bankı görmemle duraksadım. Arkasına yaslanmış öylece denize bakıyordu. Yüzünü görmesemde tanımıştım onu.
Heyecanlıydım.
Şu saatten sonra ne olursa olsun, ister sevsin ister sevmesin beni, vazgeçmeyeceğim.
Kendimi rahatlatmak adına bir süre olduğum yerde ben de denizi izlemiştim. Birazdan aylardır ondan habersiz duygular beslediğim adamın yanına oturacak ve onun sesini kanlı canlı duyacaktım..
Yeterince kendime zaman tanıdığımı düşünüp önümden geçip giden insanların arasından sıyrılarak banka doğru adımlamaya başladım.
Bankın arka tarafına geldiğimde hâlen bana bakmamıştı. Konuşmak için dudaklarımı aralamıştımki kulağında kulaklık olduğunu farkettim.
Geldiğimi duymamasından yararlanarak yüzünü görme isteğiyle bankın önüne doğru yanaştım yavaşça.
Gözleri kapalıydı, yüzünde keyifli bir gülümseme vardı. Benimde gülümsememe sebep oldu.
Her ne dinliyorsa dünyadan soyutlanmış gibi bir hâli vardı. Üstünde siyah eşofman takımı giyiliydi ve ellerinin arasında sıkı sıkıya tuttuğu siyah sırt çantası duruyordu.
Yanına otursam farkeder misin acaba?
Hafif hafif rüzgarın vurduğu şu serin yerde terlediğimi hissettim.
Kendimi toparlayıp bankın boş olan tarafına oturduğumda az önce tatlı bir uykuydaymış gibi kapalı olan gözleri aniden açıldı ve oturduğu yerde sıçrarcasına bana döndü.
Onu korkuttuğum için elimi hafifçe kaldırmış, yarı oturur şekilde ona bakmıştım.
Gözleri gözlerimin yansıması gibi hissettiriyordu.. Belki biraz daha koyu tondaydı?
"Özür dilerim korkutmak istemedim."
Az önce tekini çıkarttığı kulaklığın diğer tarafını da çıkarırken korkusu şaşkınlığa dönmüş gibiydi.
Aşırı tatlıydı..
Kafayı yiyecek gibi hissediyordum. O kadar uzun zamandır onu ondan habersiz takip ediyordumki şuan bana rüya gibi geliyordu.
"Reynmen.."
Mırıldanışı yüzünden kalbim tekledi gibi hissettim. Biliyor beni..
Bu da sana girsin Berkcan.
Boğazımı temizleyerek bedenimi ona çevirdim. Bankın sırt yaslama yerinde olan elimi kaldırıp ona doğru uzattım.
"Yusuf Aktaş."
Gerçek adımı bilmiyor olabilir diye düşünmüştüm. Aynı zamanda şuanın gerçek olduğuna kendimi ikna edebilmek adına en azından elini tutmak istiyordum..
"Enes Batur."
Kararsız bir tavırla ismini söylerken bir elime bir yüzüme baktı. Ne alaka dermiş gibi.
Ardından elini yavaşça kaldırdı.
"Yani, Enes Batur Su-"
"Sungurtekin." diye tamamlayarak havadaki elini tuttum.
Ben gergin bir nefes verirken Enes'in her bir tavrı tedirgindi.
"Ne işin var senin burda?"
Elini avucumun içinden çekip kurtarırken ne diyeceğini bilemez şekilde sormuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDA KUŞLARI /ReynmEnes
Fanfiction#reynmEnes #befe #berkun .. Sonra birgün yine oturdum o banka. Kafamda türlü düşünceler, asla susmuyorlar. Seslerini bastırmak için kulaklıklarımı takmışım, müzik dinliyorum. Hava hafif rüzgârlı, iki saat uykuyla ayakta duran bedenime ve yorgun ruhu...