Beyler ve bayanlar hazır mısınız?
Alfa kurda comeback yaptırıyoruz!😎
_"Taehyung, beyaz tişörtünü makinenin içerisinden geri alır mısın? O beyaz kıyafetlerle birlikte yıkanır."
"Tam dolmadı ama. Bunlarla yıkansın ne olacak?"
"Beyaz renkte attığın tişörtün mavi renkte çıkmasını istiyorsan atabilirsin sevgilim."
Taehyung sözlerimden sonra bir süre sorgularcasına yüzüme bakmıştı. Ardından kendi içinde karara vardıktan sonra dişleri gözükecek şekilde gülmüş ve başını sallayarak dediğimi yapmıştı. Bende onun bu tatlı haline kıkırdarken ıslak ellerimi kuruladığım mor havluyu onun gri havlusunun yanına asmıştım.
"Derecesini ayarlayayım mı sen mi yapmak istersin?"
Benden çekmediği gözleriyle makinenin önünde oturmaya devam ediyordu Taehyung. Onunla, onun evinde temizlik yapmıştık. Her işimiz bitmişti ve son olarak üzerimizi değiştirip biriken çamaşırları yıkatmak kalmıştı. Onun öncesinde ise Taehyung kısa bir duş almış ve makinenin önünde benim direktiflerimle çamaşırları makineye atmıştı. Ona doğru ilerlerken duş jelinin buram buram etrafı sarmış kokusunu solumuştum. Favorim yatağına sinmiş olanı ve bizzat teninden aldığımdı fakat etrafın onun kokusuyla donanmış olması da beni iyi hissettiriyordu. Alışmıştım her yerde olmasına.
"Ben tarif edeyim sen çalıştır bakalım."
"Tamam bebeğim, dinliyorum."
Taehyung'un arkasına yer alıp üzerine doğru eğilmiştim dereceleri görmek için. Bu sırada ise o da önüne dönmüş ve ben bebeğim kelimesini tonlayışına kıpır kıpır olan omegama içten içe gülerken ellerimi de onun omuzlarına yaslamıştım. "Hmm, düşük ayarda atabiliriz. Çok kirli de değiller. Üstelik az."
Ardından Taehyung her dediğimi dikkatle yapıp makineyi çalıştırdığında makinenin içinde dönen kıyafetleri izlemiş ve ben onun omuzlarına tutunurken ayaklanmıştı. O anda ise kahkaha atmamı sağlayacak hızla bacaklarımı kavramış ve beni bir anda sırtına almıştı.
"Taehyung! Çok iş yaptık ve yorulduk. Bir yerlerini inciteceksin."
Benimle birlikte gülerken banyodan çıkmıştı. Boynundaki kollarımı sıkılaştırırken ise tatlı tatlı konuşmuştu.
"Omegam da yoruldu ve alfasının hâlâ onu taşıyabilecek kadar gücü var."
Bu dediği ise kanepeye yaklaştığımız anda yan şekilde beni de oturtana kadar sürmüştü. Gülmeye devam ederken ise onu o pozisyondayken üzerime çekmiştim.
"Bu kadar mıydı?"
Kıkırdarken kendini kollarım arasına bırakmıştı Taehyung. Onunla birlikte geriye kaymış iki yanına bacaklarımı uzatmıştım. Elleri hemen şortun kayan kısımlarından bacaklarımı bulmuştu. Ben ise gülen suratıyla bana bakmak için döndüğü anda dudaklarımı dudaklarına bastırmıştım. Dişlerine dahi temas edecek sertlikte öpmüştüm. Taehyung da geri çekilmeme kalmadan bir kez de kendisi öpmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shot Glass Of Tears - taekook
Fanfictionbu ışıkların altında, yemin ederim, körüm bu ışıkların altında, yemin ederim, benimsin /texting/