1 Arkadan Bıçaklanma

78 15 41
                                    

Türkiye'den

Her zamanki gibi bana verilen kağıtlatı imzalıyordum.Açıkçası, bu gerçekten çok sıkıcıydı ve ben bu işleri yapmak için fazlasıyla üşengeçtim.Kafamı kaldırıp saate baktığımda saatin akşam 7 olduğunu gördüm.

Kağıtları toplayıp bi kenara koyduktan sonra odadan çıktım.Kapıyı kilitler kendi bir ses duydum;

"Abi!Bi salona gelir misin?"Azerbaycan

"Geliyorum!"

Dedikten sonra hızlıca merdivenlerden aşağı inmeye başladım.Aşağı indiğinde sol tarafımda kalan salona yöneldim.Hepsi inci gibi dizilmişti.Hayret, normalde onları bu kadar sessiz görmezdim.

Bende onlar gibi bir koltuğa geçip oturduğumda onlara baktım.Sanki birşeyi söylemek istiyormuş ama çekiniyormuş gibiydiler.

"Çıkarın artık ağızınızdaki baklayı"

"Şey...Kazak sen başla"Azerbaycan

" Türkiye, biz senle kardeşliğimizi kesmek istiyoruz."

...
O söyledi değil mi?!Yani ben hayali bir ses duymadım.Türkiye, biz senle kardeşliğimizi kesmek istiyoruz. Acaba bu karara nasıl varmışlardı...

"Peki, neden?..."

"Türkiye, biz seninle para, petrol, doğalgaz gibi şeyler için kardeşliğimize devam ediyorduk.Ancak senin ülkende Suriye gibi olmaya başladı.Bu yüzden artık senle kardeş olmak istemiyoruz."

Duygusuz bir şekilde onlara bakıyordum.Demek kardeş olmak istemiyorlar.Tamam o zaman bundan sonra artık onlara eski Türkiye değilim.

"Tamam...Ben gidiyorum o zaman?.."

"Odamdaki eşyaları al Türkiye artık burada kalmanı istemiyoruz." Kırgızistan

Cidden.Onlar gerçek kardeş değillerdi.Muhtemelen sırf babam büyük ve güçlü devlet diye beni seviyorlardır.

Odama gittim ve eşyalarımı toplamaya başladım.Bir yandan da aklımdan plan yapıyordum.Artık kimseye muhtaç olmamam gerekti.Bu yüzden buradan çıktıktan sonra ilk işim İthalat ve ihracatımı kesmek olmalıydı.Sonra ise ülkemde gaz ve petrol aramam lâzımdı.

Eşualarımı topladıktan sonra kendime ait evime gittim.Ve odama geçtim.Masama oturup bir kağıt aldım ve plan yapmaya başladım...

Türkiye'nin odası, daha köyü renkte düşünün lütfen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Türkiye'nin odası, daha köyü renkte düşünün lütfen.

Türkiye-Kuruluş-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin