5 Türklerin gücünü hafife almak

53 6 5
                                    

Fladhback
İlahi bakış açısı

Hergün ki gibi Amerika ve kardeşleri toplanmış ve konuşuyorlardı.Onlar egolarını okşarken Türkiye'nin geldiğini fark ettiler.

"İyi izleyin." Amerika

Amerika bunu dedikten sonra bacağını hafif öne uzatarak Türkiye'ye çelme takmış ve onu yere düşürmüştü.Türkiye sınırlı bir şekilde Amerika'ya bakarken Amerika Kanada'nın elindeki sütü alıp Türkiye'nin kafasından aşağı dökmüştü.

"Ezik Türkler HAHAHHA" Amerika ve kardeşleri

Türkiye o gün sıinirli bir şekilde eve gitmiş ve yıkanmıştı...

Flashback end

Arabistan'dan

Yemen'i almama çok az kalmıştı.Yemen'in 3/2'sini almıştım.Türkiye'yle kardeş olmak çok güzel birşeydi, ayrıca evde sadece savaş hakkında konuşmuyorduk.Şarkı söyleyip oyunlarda oynuyorduk.

Türkiye olmasaydı muhtemelen şuan yıkılmaya başlıyordum.Türkiye aynı benim gibiydi kardeşleri onu bırakmıştı.Onun en çok ne olursa olsun pes etmeyip her zaman yolunu bulabilmesini seviyordum.

Onla tanışmadan önce mantıksız fikirleri olan, sadece eğlence için hayatı yaşayan biri sanıyordum.Değilmiş, mantıklı fikirleri vardı, taktikleri de çok iyiydi ve bu hayatı kazanmak için yaşıyordu...

Türkiye'den

Son bir yer kaldı.O yeri de alınca Yunanistan tamamen benim olacak.Yunanistan'dan sonra Gürcistan'a geçecektim.Gürcistan Tarım ve üretim gibi şeylerden zengindi.Enerji kaynağında sorun vardı ancak bu sorun çok önemli değildi.

Gürcistan'dan sonra Kuzey Makedonya'ya saldıracağım.Onları almanın zor olmayacağını düşünüyorum.

(Arkada Hands up Ayesha çalıo amk)

_/────────NewsPaper─────────

The Republic of Türkiye won the war with Greece. Türkiye is quiet, but it seems to be able to cause a war at any time. I wonder what will happen?

[Türkiye Cumhuriyeti Yunanistan ile olan savaşını kazandı. Türkiye şu an sessiz ancak her an bir savaş çıkarabilecek gibi duruyor. Acaba ne olacak?]

Amerika'nın ağzından

"WHAT THE F*CK İS THİS?!"

"I really don't know."Kanada

(Style icon, size ZеroAnd my boots from the ValentinoI'm a self-made runway queen my dad is Alexander McQueenMake it to the high fashion)

"Türkiye savaşı kazandı şimdi ne yapacağız?"Yeni Zelanda

"Bilmiyorum..."

Türkiye Yunanistan ile olan savaşını kazanmıştı.Elimizden geleni yapmıştık ama olmamıştı.Düşündüğümden daha hızlı bitmişti bu savaş.Alında her şekilde Yunanistan yıkılacaktı.Ekonomisi cidden kötüydü ve Almanya'ya borçları vardı.

"Galiba Türkiye de doları yükselteceğim.."

Şuan herşey çok karışık geliyordu.Biraz kafayı toplamam lazımdı..

Türkiye'den
Yunanistan alındı sırada ne var?Tabi ki Gürcistan!Gürcistan Asya da olabilir.Ancak benim istediğim zaten onun güçleri bu yüzden bu savaşta olabildiğince az kan dökülmeli..Kuzey Makedonya sadece alan büyütmek için.

"Hey! Arabistan!"

"Efendim Abi!"Arabistan

"Yemen'i ne zaman alacaksın!"

"Aldım bile az haberlere baksana!"Arabistan

"He?Ehehehhe"

*Arabistan alnına vuruyor*

Cidden almıştı.İkimizde büyüyorduk:Hedefimiz belliydi, kendi yolumuzu kendimiz seçmiştik.2 kardeş birbirimize yetiyorduk.O bana petrol gibi şeyler veriyordu bende ona halkının ihtiyacını karşılaması için tarım ürünleri ve yiyecek veriyordum.

Amerika'dan

Ne s!kim yapıyordu lan bunlar!Ne bu Osmanlı'yı diriltme planı mı?Türkiye'ye yarın toplantı için mesaj atmalıydım..

Amerika

HEY!Türkiye!ŞU savaşa son ver!Yoksa senin için hiç iyi olmayacak


Türkiye

Ahh yoksa ne yaparsın Amerika?Hadi söyle bakalım?Ne yaparsın?


Amerika

Sömürürüm.


Türkiye

Haberlere bakmanı tavsiye ederim.

Çümkü şu aralar hiç güzel şeyler olmuyor.



Ne?Haberlere baktığımda Türkiye'nin Makedonya'ya savaş açıp kazandığı ve şuan Gürcistan ile savaşta olduğu yazıyordu.Türklerin gücünü cidden hafife almıştık...

Türkiye-Kuruluş-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin