Amerika'dan
Fransa'nın hastanede olduğunu öğrenmiştik.Arabistan Fransa'nın dilini kalemle kesmişti.Savaşı Fransa'nın ağzı iyileşene kadar ertelemek zorundaydık.Türkler kabul etmez büyük sıkınıtydı.Çünkü Fransa dilini kaybettiği için isterse barış isteyemeyecekti.
Zaten lanet olası Türkiye onun kolunu kırmıştı.Korkuyordum ama ülkemi kaybedemem.Fransa için iyi bir hekim tutup hazırlıklara başlamam gerekiyordu.AHHH ÇOK ZOR.Türkiye kendi hakkında dışarıya hiçbir bilgi vermiyor, Arabistan da aynı şekilde.Tek yapabileceğim şey mantığımı kullanarak tahminlerle plan kurmak olacak.
İlahi bakış açısı
Türkiye Cumhuriyeti, Saf ve salak rolünü oynamayı iyi bilirdi.Ancak bu rolün arkasında da tilki kurnazlığı vardı.Amerika ise yürüyen egosuyla bunu fark edemeyecek kadar salaktı.
(Money money, green green moneys all I need need.)
Türkiye korkmazdı.Dövülmekten, işkence görmekten.Çocukken iyi eğitilmişti.En önemlisi onda Türk kanı vardı.Türkler tarihin en güçlülerindendi.Türkiye onların sonuncusuydu.
(Anlamayanlar için.Burada son Türk dememin, sebebi kardeşlikten çıkması değil.Türkler ihanet etmez.İhanet eden Türk değildir.Bu yüzden burada böyle söyledim.Umarım anlamışsınızdır.)
Türkiye zaten tarih düşmanlarından birini yenmişti.Çin de Türklerin eskiden beri düşmanıydı.Türkiye Doğu Türkmenistan'ı kurtarmak istiyordu.Ancak şuan o ingilizlerle uğraşmak zorundaydı.Sonra Asya'ya gelecekti ve Asya'daki ilk hedefleri Rusya ve Çin olacaktı.
Arabistan ise Hz.Muhammed dönemindeki halini istiyordu.Arabistan Türkiye'yi çok seviyor ve saygı duyuyordu.Çünkü Türkiye ona istediği intikamı alma şansını vermişti.Ya da hayır hayır, kendi topraklarını tekrar kendisinin yapma şansını vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiye-Kuruluş-
Historical FictionTürkiye'nin kardeşleri tarafından ihanete upradıktan sonra g kendi gücünü ortaya çıkarması... Arabistan ve Türkiye arkadaştır(Bir kaç bölüm)! Belirli bir ship yoktur! Uygunsuz ögeler içermektedir!