14 Ben söylediklerimden sorumluyum, anladıklarınızdan değil.

11 2 0
                                    

Türkiye'den

Bugün bütün ülkeler için düzenlenmiş bir toplantı vardı.Hatırladığım kadarıyla saat 10 yada 10.20'deydi.Saat daha 9.40'tı.Üzerime siyah kürklü asker kıyafetine benzer birşey giydim ve dışarı çıkıp arabama bindim.Şöföre gideceğimiz yönü söyledikten sonra camdan dışarsaki yağmuru izlemeye başladım.

Elimi kaldırdım ve cama parmağımı kaldırıp sevdiğim bir sözü yazdım.

*Kelimelerini Yükselt, sesini değil.
Yağmurdur çiçekleri büyüten,
Gök gürültüsü değil.*

Elimi indirdim ve yolu izlemeye başladım...

10 dakika sonra

Toplantı binasına ulaştığımda arabadan indim ve teşekkür ettim.Binaya dikkatle baktım.Muhtemelen bütün ülkeler burada olacaktı, ne kadar sinir bozucu...

Yavaşça yürüyerek binaya girdim.Görevliye selam verdikten sonra asansörün düğmesine tıkladım ve beklemeye başladım.Asansörün gelmesine saniyeler kala gördüğüm Kanada ile yüzümü buruşturdum.Amerika aptalının lanet kardeşi bana doğru geliyordu..

Kanada:Selam Türkiye!

:Selam...?

Kanada:Toplantıya geldin demek ha?Bu şaşırtıcı!

:Neden gelmeyeyim?

Kanada:Ah!Şey yani...Hani katliam yaptın ya, bu yüzden birilerini görmek istemezsin sanmıştım..

Asansörün geldiğini fark edince hemen bindim ve düğmeye bastım.Bu şekilde Kanada binemedi.İyi oldu...Katliamcı ha?Siz daha katliamı görmemişsiniz..

Toplantı odasına girdim ve yerime baktım.Gördüğüm şey ise sandalyemin kırık olduğu ve Türk Bayrağı'nın yırtılmış olduğuydu..Gördükleirm üzerine yüz hatlarım gerildi.

:Bunu kim yaptı?

Masanın en sonunda sol kısımda oturan Belarus ve Polonya'dan gelen gülüş sesleri ile onlara döndüm.Bayrağımda olan yıldız yavaşça dönüyordu.

:Ne cüretle..?

Gülme sesleri kesildi.

:Bunu kim, Hangi cüretle yaptı?!

Toplantı odası sessizliğe büründü.Sandalyemin kırılması sorun yaratmazrı ancak Türk Bayrağını yırtmışlardı.İtalya'nın gösterdiği Belarus ve Polonya'yı gösterdiğinde onlara baktım.

:Hangi cüretle bunu yaptınız?Türk Bayrağı'nın yırtılmayacağını bilmiyor musunuz?

Bunu söylerken içeri Amerika girdi.

Amerika:Bu yaygara nedir, Türkiye?

Sinirle dişlerimi sıktım.

:Ben söylediklerimden sorumluyum, anladıklarınızdan değil.

Türkiye-Kuruluş-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin