12 Katliam?

18 4 1
                                    

Türkiye'den

Rusya'yı çökertme işine başlasam mı acaba?Hayır.İlk başta Çin.O nasıl benim ikizime bunca yıl işkence ettiyse şimdi sıra bende.Halkım İntikam istiyor.Planlamaları akşam yapacağım.Ancak şuan haberlere bakmam lazım.

_/────────NewsPaper─────────

We can no longer stand the massacres of the Republic of Turkey! Someone has to say stop!Recently, the Republic of Turkey declared war on many countries and won. Now everyone has the question "who will attack next?" in everyone's mind. Everyone is very afraid.HERE ARE THE COUNTRIES' THOUGHTS ABOUT THESE WARS!In fact, most presidents made the same statement. They all said that the war was a massacre and that they were making plans to stop it. I wonder how the Republic of Turkey will respond to these conversations?


(Türkiye Cumhuriyeti'nin katliamlarına artık dayanamıyoruz!Birinin dur demesi lazım!

Geçen günlerde Türkiye Cumhuriyeti bir çok ülkeye savaş açtı ve kazandı.Artık herkesin aklında "şimdi kime saldıracak" sorusu var.Herkes çok korkuyor.İŞTE ÜLKELERİN BU SAVAŞLAR HAKKINDA DÜŞÜNCELERİ!Aslında çoğu başkan aynı açıklamayı yaptı.Hepsi savaşın bir katliam olduğu ve durdurmak için plan yaptıklarını söylediler.Acaba Türkiye Cumhuriyeti bu konuşmalara nasıl cevap verecek?)


Katliam?HAH?!Hiç güleceğim yoktu.Benim kardeşimin orda Çin zulmüne uğraması katliam değilken benimki mi katliam?!

Bir daha ki savaşım tabiki Çin ile olacak!Ah pardon, siz buna savaş değil katliam diyordunuz...

Türkiye-Kuruluş-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin