Tanıtım

774 46 18
                                    

Annesiz ve babasız büyüdüm ben. Hep bir yanım eksik yürüdüm. İlk ağlamamda yanımda elimi tutacak kimsem yoktu, ilk kahkaham boğazımda kaldı, atılamadı. Yürüdüğüm de elim ya koltuktaydı ya boş duvarda. Babam ben doğmadan önce terk etmiş annem ve beni. Annemse çok kez denemiş beni karnındayken öldürmeyi. Bu kadar çok mu sevilemedim ben? Doğumum da kaybetmişim annemi, katilimi. Hiç görmediğim hiç hissetmediğim annemi gecelerce yalvar yakar çağırdığımı bilirim ben. Yaşadıklarımı bir bir anlattığım o geceler de ağlamamın, gülmemin, hüznün, acının, pişmanlığın çok izleri var. Her sabah uyandığım da yaşadıklarımın yükünü tek başıma perdeliyor olmam başımı yastığımdan kaldırmama engel. Yürüdüğüm caddelerce korkum var benim. Arkamdaki karanlığı yüzüm öne dönük hissetmişliğim var. Bir gün çıkıp karşıma düşman gibi hesap soracak babama korkum var benim. Anneme sahip çıkmadığı gibi, benden çaldığı 18 yıl, beni süründürdüğü binlerce gecemin hatrını soracak sanki karşımda! Bir nasılsın sorusunu çok görecek yıllar önce yalnız bıraktığı kızına. Rüyalarca gördüğüm babamı karşıma adam diyerek çıkartacak belki de hayat. Peki ben? Ben nasıl ona sarılmamın hasretini gidereceğim? Senden alamadığım onlarca öğüt var ki baba. Bana masal anlatarak uyutmadın hiç, sevdiğini söyleyerek avutmadın. Günlerce seni bekledim ilk bisikletimi aldığım da, gelmedin hiç. Sınavları geçtiğinde 'babasının kızı' diyerek övünecek bir kız vardı ama babası olmadı hiç. Araştırdım seni baba, en çok maçları severmişsin. Peki girdiğim onlarca turnuvalarda neden oturmadın o seyirci koltuklarına? Baba diyerek ağladığım kabuslarımdan neden beni uyandırmadın baba? Elimi kalbimin üstüne koyduğum da orada sen olmalıydın baba. Boşa atan onlarca damar değil. Neden bana çocukluğumu borçluyken gelmedin baba? Neden onca gece onca gün ışıksız kalırken yoktun da sensizliğe alışmış karanlığa seni öğretmeye çabaladın şimdi? Beni nasıl kendine inandıracaksın sen onu düşün baba.. Ben Çiler Atahan.

Tanıtım içindir, umarım beğenmişsinizdir. Yorum ve votelar arttığında bölümler başlayacaktır. +20 vote +15 yorum da yeni bölüm gelicektir şimdiden çok teşekkür ederim :)

AlazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin