Bölüm 1:MUTLU SONLARA İNANIR MISIN?

226 21 106
                                    

♬ mavi gri-ölümle yaşam arasında ♬

♬ mavi gri-ölümle yaşam arasında ♬

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir kadın ve bir adam.

Tüm zorluklara rağmen aşk kazanırdı okuduğum kitaplarda,izlediğim dizilerde.

Ve sonsuza kadar mutlu olurlardı çoğu zaman.

Peki o sondan sonra ne oluyor?

Hiç pembe dizilerin gerçek sonunu merak ettiniz mi?

Gerçekten mutlu son mümkün mü?

Her hikaye mutlu biter mi?

Mutsuz hikayeler de vardır, değil mi?

Aslında her bir insan doğulurken yeni bir hikaye filizlenir.Sonra kaderimizi yazar Yaradan.O kadere boyun eğeriz,değişemeyiz alnımıza yazılan hikayeyi.Bir kelimeni bile çıkaramayız ve ya bir kelime bile ekleyemeyiz hikayemize.

Güzel başlayan bir hikaye de vardır, kötü de.Hepsinin bir ortak yönü var,hepsinin sonu Ölüm.

İnsanlar buna ecel diye seslenirler.


İşte bazılarının hikayesinde ecel beklenen zamandan çok çok önce,hatta hiç beklenmedik bir yerde,hiç beklenmedik bir zamanda konuk olur hayatlarına.

En acı bu hikayelerdir bana göre.

Bu hikayelerde...

Biri gider, biri kalır.

Peki giden mi yoksa kalan mı daha çok acı çeker?

✧✧✧


Yeni hazırladığım sıcak kahvemin mis gibi kokusu tüm odayı kaplamıştı,kulaklığımdan Modelin rastgele bir şarkısını dinliyordum.Dinliyordum dinlemesine de,hiç bir şekilde odaklanamadığım için sözleri ayırt bile edebilmiyorum.Tüm zihnim bir düşünceye hapis olmuştu sanki.

Ne zaman gelecek?

Daha ne kadar bekleyeceğim?

Ve işte beklediğim o mesaj!

Adem♥️:Hadi ama!Donuyorum, lütfen çabuk ol;)

Mesajı gördüğüm an koşarak odamdan çıkdım.Dikkatle gıcırdayan kapımı açtım,ses çıkarsa yaşayacaklarımı düşünemiyordum bile.Bu yüzden her zaman ekstra dikkatli olmam gerekiyordu.

Annemleri uyandırmamak için adımlarımı yavaşlatıp en sessiz halimle evden çıktım.Merdivenleri neredeyse kayarak inip sokağa çıktım.Onu gördüğümde tek bir çizgi hâlini almış dudaklarım yukarıya kayıverdi.

SADECE DÖNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin