BÖLÜM 3:ANI HIRSIZI.

97 14 68
                                    


MERHABALAARR!
HAFTAYA BİR BÖLÜM ATMAYI PLANLIYORDUM ASLINDA FAKAT BU HAFTA 2 BÖLÜM OLDU.STOKTA BÖLÜMLERİM AZ OLDUĞU İÇİN GELECEK HAFTA 1 BÖLÜM ATARIM BÜYÜK İHTİMALLE.
SİZCE HANGİ GÜN ATSAM DAHA ÇOK OKUNUR DKSKSMSM?
YA BEN KONUŞMAYA BAŞLAYINCA DURAMIYORUM INSTAGRAM AÇINCA BİRLİKTE BOL BOL KONUŞURUZZ🤍(AÇINCA İSMİNİ BURA YAZARIM)
HADİ O ZAMAN BÖLÜM SONUNDA GÖRÜŞÜRÜZ
ÖPÜLDÜNÜZZ😝

♬esmeray-unutama♬

"Saygıdeğer hırsız,hangi sebep seni benim anılarımı çalmaya mecbur bıraktı bilmiyorum ama,hemen anılarımı geri getir lütfen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Saygıdeğer hırsız,hangi sebep seni benim anılarımı çalmaya mecbur bıraktı bilmiyorum ama,hemen anılarımı geri getir lütfen.Anılarım olmadan ben ben değilim ki,anısız insan ayransız dönere benzer bi' kere.
Bu arada bu özlü sözü şimdi döner yerken uydurdum.
İyisiyle kötüsüyle anılarım var,mutlu olanlar da var,çok utançverici olanlarda.Ama onlar demek ben demek.
Anılarım olmadan kim olduğumu,nasıl davranmam gerektiğini kestiremiyorum.Geçenlerde yoldan geçen bir adam bana kızım diye seslenince babam sandım.
Anılarım para karşılığında alamayacağım bir şey.Eh,senin de hiç bir şekilde yararlana bileceğin şeyler olmadığı için benim olanı bana ver, değerli hırsız.Ha,anılarımı getirirken ayran da alsan kötü olmaz aslında, döner kuru kuru geçmiyor boğazımdan da."


Telefonum hâlâ kulağımda arkama döndüm.

Buradaydı.

Adem Yıldırım buradaydı.

Üzerinde siyah gömlek ve pantolon, elinde deri bir ceket.O kadar muhteşem gözüküyor ki,ağzım açık bir şekilde öylece ona bakıyordum.

Beni görünce tüm yüzü gerginleşti,rengi beyazladı.Eli titremeye başladı,sanki gözlerine inanamıyordu.

Gözlerine bakınca duygularını anlamaya çalıştım, gördüğüm şey karmakarışıklıktan başka bir şey değildi.
Gözleri dolmuştu,peki neden bu adam beni görür görmez böyle olmuştu?

Belki de eski hayatını hatırlayan bir şeytan.

Ben de onun hayatında en önemli ana karakterdim.

Ve sonra farklı biri olarak doğuldum.

"Bengi..."

İsmimi nerden biliyordu?

Önceki hayatımda da aynı isme mi sahiptim?

"Adem..."

Yılın ilk karı yağıyor,saçlarımıza minik kartaneleri düşüyordu.

SADECE DÖNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin