3. Bölüm: Bina Kurtaracak Plan

36 6 121
                                    

28 Ekim 1975

Salı 7:51

Ilk bölümde bahsettiğimiz boşluk derin bir konuydu. Ama kayıp kadar etkilememişti. Vanya yatakhanesinde, karşı yataktaki kıkırtıları duyabiliyor. Ve bu onun için iyi bir his değil.

Kafasında maddeler sıralıyor kendince,

Yeterince iyi değiller

Okuldan sonra birbirlerini görmeyecekler bile

Samimiyetsizler

Aklına madde gelmiyor, normal. Boğazı düğümlü çünkü. Biri dokunsa ağlayacak resmen. Gerçek bi arkadaşlık dilemek onun için rutin artık. Gerçi yokluğunu aşağılama ile kapatmaktan yana. Dileklerin bi sonucu yok.

Daha önce hiç arkadaşı olmasaydı böyle hissetmezdi, ama oldu bir kere. Ne yaralayıcı, şimdi yüzünü görmemek için eve gittiğinde dört duvar arasından çıkmıyor. Eskiden evleri yakın olduğu için her akşam birliktelerdi.

Kendinde suç bulamıyor. Tıpkı onda da bulamadığı gibi. Zaten mesele kendisinin ne bulduğu değil, onun ne bulduğu.

Ağlamıyor ama mutlu da değil. Deli gibi özlüyor, karşı yatakhanedeki kızlar da pek iyi hissettirmiyor. Yinede her şeyden iyi bildiği bir şey varsa, bu, o istese bile asla barışmayacaklardır.

Özlem ve arkadaşlığı bi yana atabilir ama gururunu;

Asla.

Iki yıldır yaşayabileceği en kötü olayları yaşadıktan sonra o kendisinin yanında değilken birden geri dönüp barışmak istese gururuna yediripte barışır mı? Son seçenek bile değil. Bu gidişle hiçbir zaman da olamayacakmış gibi görünüyor. O kendi halinde mutlu görünüyor sonuçta. Yataktan doğruluyor. Yine mucizevi bi şekilde yok olmadığı için birkaç küfür savuruyor. Içini çekiyor ve perdeleri kapalı yatağa son bir bakış atıp yatakhaneden ayrılıyor. Daha sonra geri giriyor ve kimin olduğunu bilmediği yün örtüyü alıp tekrar çıkıyor.

Ortak salona geldiğinde karşılaştığı kalabalığa karşı sırıtıyor. Herkes ortaya toplanmış hâlde.

Slytherin ortak salonu kalabalık ise bunun dört sebebi olabilir.

Birileri kavga ediyordur.

Quidditch maçı vardır.

Şaka planı kuruluyordur.

Gryffindorlar Slytherinlerden birilerine bulaşmışlardır ve toplu küfür etkinliği vardır.

Nedendir bilinmez son zamanlarda hep en sonuncu oluyor.

Ama sanırım bugün işler farklı. Vanya kalabalığa doğru yaklaşıyor ve kısa bacakları olan siyah masanın üzerinin tamamen parşömenler ile kaplı olduğunu görüyor.

Masanın etrafı her sınıftan yeşil cüppelilerle çevrili. Vanya biraz daha yaklaşarak ne olduğunu anlamaya çalışıyor.

Kağıdın üzerindeki Pandora Rosier yazısıyla birlikte olayı kavrıyor.

Şaka planı var.

Şöminenin yanına dizilmiş dört koli görüyor. Üzerlerindeki baskıdan kutuların içinde ne olduğu tahmin edilebiliyor.

Zonko'nun dükkânından şaka malzemeleri dışında başka ne alınabilir ama değil mi?

"Ve bu noktada, Rosier duruma el atacak. Plandan haberi var, ravenclawları inandırma işini o üstleniyor. Sorusu olan veya görevini anlayamayan var mı?"

Ocean Lover {James Potter}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin