Ateş

1.1K 54 15
                                    

1.64 kızlar beni bulun

______

Havalandırma saati gelmişti fakat Samet yoktu. Gülsümün geldiğini söylemişti Kürşat.

Bende Kürşat'ın yanına oturmuş anlattığı anılarını dinliyordum.

Gerçekten komik biriydi Kürşat.

Anlattığı hikaye bitince başka bir anı daha anlatmaya başladı. Bu kardeşiyle alakalıydı.

Aklıma gelen şeyle kaşlarım çatıldı.

Kürşat bana kardeşinin de benim gibi olduğunu söylemişti.

Kardeşi gay miydi yani?

Kürşat'ın burada olma sebebi bu gibi gelmişti aklıma. Çünkü Kürşat sevdikleri söz konusu olmadığında karıncayı bile incitmezdi. Bir şey olmuş olmalıydı, baya kötü bir şey

Dayanamadım ve Kürşat'a sordum.

"Kardeşin gay mi?"

Duraksadı. Kaşları çatıldı ve nefesi keskinleşti. Etrafına minik bir bakış attı. Kimsenin burayla ilgilenmediğini gördü ve bakışlarını bana çevirdi.

O an gözlerinde gördüğüm çok fazla duygu vardı.

Sinir
Stres
Tehlike
Ve korku.

Gözlerinde her şeyden önce korku vardı Kürşat'ın. Birini korumak ister gibi bir hali vardı.

Sanırım gerçekten de kardeşini korumak için düşmüştü buraya.

Sonra noldu bilmiyorum ama bakışları değişti. Benim de mi gay olduğumu hatırladı yoksa başka bir şey mi bilmiyorum ama bakışlarına bariz bir sevgi parıltısı belirdi.

"Evet." Diyebildi sadece.

"Onu korumak için mi düştün buraya?"

Haddimi aştığımı hissediyordum ama laf ağızdan çıkmıştı bir kere.

"Evet bücür, evet" dedi düşünceli bir şekilde.

"Noldu peki?"

"Sonra anlatırım bücür, keyif kaçırmaya lüzum yok." Dedi

Haddimi aştığımın farkındaydım ama buradaki herkesin hayat hikayesini merak ediyordum, çoğunu dinlemiştim zaten. Bir Kürşat birde Samet kalmıştı dinlemediğim.

O sırada içeri Samet girdi. Mutlu görünüyordu.

İlk defa gerçekten gülümsüyordu sanırım.

Ve ben gülümsemesini sabaha kadar izleyebilirdim.

Bakışlarını herkesin üzerinde gezdirdi. En son benle Kürşat'ı gördü.

Kaşları çatıldı ve yanımıza doğru adımlamaya başladı.

Tam dibimize geldiğinde konuştu.

"Akın, konuşalım mı?"

Şaşırmıştım çünkü Samet genelde rica etmezdi, emrederdi.

"T-tamam." Diyebildim.

Senin sakat ağzının amına koyayım ben emi.
Kekelemenin sırasıydı amk.

Gülümsedi ve içeri doğru yürümeye başladı. Ben bakışlarımı Kürşat'a çevirdiğimde gülümseyerek bize bakıyordu. Bana göz kırptı.

"Git de bekletme müstakbel eşini." Diyerek kahkaha attı.

Omzuna vurdum ve bende gülerek içeri girdim.

Samet ranzasının üzerine oturmuş beni bekliyordu. Geldiğimi görünce yana kaydı ve bana yer açtı.

Açtığı yer oturdum. Stresle dudağımı kemirdim ve ona bakmaya başladım.

"Bir şey mi oldu?"

"Hayır, bir şey mi olması gerekiyor. Baş başa olmak istemiş olamaz mıyım?"

Söyledikleriyle kalbimin ritminin kısa bir süre bozuldu.  Ben ne söylemem gerektiğini düşünürken başımda derin bir ağrı hissettim. Aynı anda gözlerin yanmaya başladı. Noluyordu bilmiyorum ama istediğim tek şey Samet'e sarılıp derin bir uykuya dalmaktı.

Neden böyle olduğunu bilmiyordum ama kalbime bir ağırlık çökmüştü. Samet bunu hissetmiş gibi çenemi kavradı ve kafamı kaldırmamı sağladı.

"Akın?" Dedi endişeli bir sesle.

"İyi misin yavrum?"

"Bilmiyorum Samet." Dedim hırıltılı bir sesle.

"Neyin var, bir hastalık falan mı?"

Cevap vermeyince daha çok telaşlandı. Gözüm yavaş yavaş kapanıyordu. Ne olduğunu ben bile bilmiyordum. Daha önce böyle bir şey yaşamamıştım.

"Akın kurban olayım bir şey söyle. Korkutma beni."

Eli çenemden yanağıma çıktı ve saniyesinde kaşlarını çattı.

"Yanıyorsun amına koyayım."

Kalktı ve hızla demir kapıyı yumruklamaya başladı. Bir yandan gözü sürekli bendeydi.

Sonunda kapının minik penceresi açıldı ve gardiyan konuştu.

"Ne oluyor Samet?"

"Akın'ın ateşi var, revire götürmemiz lazım. Aç kapıyı."

"Yapamam Samet. Biliyorsun emir va-"

"BAŞLATMA EMRİNE, AÇ KAPIYI." Diye bağırdı Samet, o kadar sesli bir şekilde bağırmıştı ki Kürşat koşarak içeri girdi.

"Noluyor amına koyayım?" Diye yaklaştı bana.

"Akın'ın ateşi var Kürşat bir şey oldu bir anda." Dedi endişeli bir şekilde.

"Tamam kardeşim. Bir şey yok, hastalanmıştır da"

Yaklaşık 5 dakika sonra demir kapı açıldı.

Samet beni dikkatli bir şekilde kucağına aldı. Gözlerinde hala endişe vardı.

"Akın, iyi misin yavrum?" Diye sordu.

Cevap vermek istemedim. Sadece sıkıca göğsüne yaslanıp hayal ettiğim uyku için gözümü kapattım.

Hissettiğim yek şey Samet'in hızlı atan kalbiydi.

__________

Akidişlar uzun süredir bölüm atamıyorum
Niye Bilmiyom
Neyse
Oy ver köpke herif

Süt çocuğu bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin