Bir fic yazmaya karar verdim suandada yazdım yazım tarzım ilk bölümlerde berbat olsada sonlara doğru taparladım.
Biraz amatörce olabilir şimdiden sõyleyeyim.
Neyse ben sizleri tutmayayım iyi okumalar dilerim yorum yapmayı unutmayın canlarım ben sizi tutmayayım muah.
Not: Bu arada vox seksenler model bir televizyon
Alastor~
Gene bir sabah yatağımdan kalktım gözlerimi ovuşturdum.
"Doğru bu gün piknik yapacaktık of nasıl unuturum."
Dolabıma doğru gittim takımı elime alıp yatağa fırlattım, pijamalarımı çıkarıp sandal yenin üstûne koydum ve yatağa doğru gittim.
Takımımı giyip çekmecemden papyonumu alıp taktım hazdım.
Mutfağa doğru yürüdüm üstü bezle kaplı keki alıp masadaki sepete koydum elime sepeti alıp evden çıktım.
Ormana gidecektim tek orda başbaşa kala biliyoduk Val hiç Vox'u rahat bırakmıyor bir çocuktan farksız..
•••
Örtüyü sermiş içicekleri sepetinden çıkarmış bağdaç kurup arkası dönük manzaraya bakıyordu cehennem ayaklarımızın altındaydı orda.
"Geldin mi sonunda."
"Evet."
Yanına oturdum ve sepeti yanıma koyup ellerimi arkama koydum ellerimden destek alarak yaslandım.
"Bir saattir seni bekliyorum nerde
kaldın?"Yalan uydurmalıydım yoksa benim canımı okurdu.
"Keki hazırlıyodum."
Yalan olduğu belliydi başka yalan üretemedim o saniye.
"Sen keki akşam hazırlayacağım demiyomuydun?"
Evet dün ona akşam hazırlayacağımı söylemiştim şimdi yeni bir bahane aramam gerekiyordu.
"Gece üşendim sabaha bıraktım malum kekte anca pişti."
Vox eliyle sepetin örtüsünü açtı, elini kekin üstüne koydu bana baktı.
"Bu sıcak falan değil."
Bu neden bu kadar zeki? Beni yalan söylerken çok zorluyor.
"Gelene kadar soğuması normal deyilmi sencede?"
Beni sorgulamayı bırakıp sepetten keki çıkarttı.
"Çantada tabaklar çıkar."
"Nazikce söylersen olur."
"Al zaten açım sinirlendirme beni!"
"Tamam sende hemen kızıyosun."
Çantasını aldım fermuarını açıp bezi çantadan çıkartım.
"Tabaklar bezin içine mi sardın?"
"Evet kırılmasını mı tercih edersin?"
Bezi yavaşca açtım tabakları içinden alıp yere koydum Vox bir tabağı alıp bıçağıyla kesmeye çalışıyordu ama keki parçalamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizden Olur Mu? (📻🖥)
Romance"Vox hayır sen ne saçmalıyorsun sen ve ben hah ben senin gibi çömeze bakarmıyım?"