Evet gene ben nasılsınız canlarım ben kötüyüm arkadaşımın bana dediği minik bi kelimeden dolayı siz iyi olun yeter.
Ben sizi tutmayayım yorum yaparsanız sevinirim iyi okumalar dilerim.
Yazar~
Alastor uyuyamadığı için yerinden kalktı ve bar tarafına gitti Valentino onun için bir kaç uyuşturucu poşeti daha bırakmıştı Alastor onu uyku ilacı sandığı için bir viski daha açıp kadehe doldurdu poşetin ağzını açıtı ve birazını viski kadehinin içine koydu birazınıda ağzına attı.
Alastor yukardan ses duyduğu için kulakları dikleşti yerinden kalktı salonda zar zor yürüyordu duvarlara tutunarak gitmeye çalışıyordu, merdivene kadar zor yürümüştü. Merdivenden yukarı çıkamayacağını anlayınca geri duvarlara tutunatak koltuğa gitmeye çalışıyordu. Ayağı topallasada koltuğa gelmeyi başarmıştı koltuğun arasındaki battaniyeyi almadan yorgunluktan gözlerini kapatmıştı.
Yukarda odada dans eden Velvet yatakta oturmuş izleyen Angel Velvet kıvırtırken Angel ona "huhu" (mükemmel ses efekti verdim) seslenerek ona gaz veriyordu.
"Hadi Angel sende gel."
"Yok ben iyiyim sütüdyoda fazlasıyla yoruldum."
"O Valentino'nun sikini kesecem çüksüz kalsın."
"Aynen öyle yaparsın."
"Bir yaparım ki şaşırırsın."
"Olan bana olsun sonra dimi canım."
"Onun anlaşlasını yırtsam bişi yapamaz sana."
"Nasıl yırtayım bana anlaşmayı bile göstermiyor."
Velvet çenesine elini koyup beyini sola doğru kırdı ardından gülümsedi.
"Angel."
Angel onun o gülümsemesinden bir şeyler yalacağını hissetti tek kaşını kaldırdı.
"Ne geldi aklına gene Vox'un kredi kartını alıp restorana gitmeyse baştan unut."
"Hayır sadece seni sütüdyoda nasıl çalıştıra biliyor hayla."
"Onun üstüne sütütyo Vee'lerden bile atılsa bile oraya girebilir."
"Ha doğru.."
Duraksayıp Angel'a dik dik baktı.
"Sen bunu nereden biliyorsun?"
"Val uykusunda her boku söylediğinden biliyorum."
"Onun uykuda söylenmesi vardı dimi."
Angel kafasıyla onayladı.
"Neyse Angel başka şarkı açta oynayam."
"Emriniz olur hanfendi."
Angel telefonundan beş dakika boyunca şarkı arar sonunda uygun bir şarkı açar ve Velvet oynamaya devam ederken kapı bir anda açılır.
"Napıyonuz bu saatte."
Bir çığlık kopar Vox'da neye uğradığna şaşırır.
"İki oldu bu!"
"Bu saatte napıyonuz."
"Dans ediyoz moruk görmüyo musun?"
"Şarkıyı kısın bari."
"Siktir git beyenmiyosan başka yerde kal."
"Off ne halin varsa gör velet."
Vox kapıyı kapatır odasına doğru gider boş yatakta sadece kendi yatacaktı yanında ona sarılan bir geyik olmadan..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizden Olur Mu? (📻🖥)
Romance"Vox hayır sen ne saçmalıyorsun sen ve ben hah ben senin gibi çömeze bakarmıyım?"