Otele giriş

89 8 48
                                    

Evet bu bölüm diyer bölümlerden biraz daha zor olacak benim için zaman dilimini çok yanlış ayarladım ve bunu düzeltmem lazım o yüzden biraz garip gibide değil gibide bilmiyorum.

Neyse ben sizi tutmayayım yorum yaparsanız sevinirim iyi okumalar canlarım.

Alastor~

Sabahın bilmem kaçında mutluluk çığlıklarıyla uyandım gözlerimi aralayıp ellerimden destek alıp kalktım biraz sıkılmış hissediyordum giydiklerima bakımca günlük kıyafetlerim ile yattığımı gördüm yerimden kalkıp aşağıya indim.

Yılan adam otele gelmişti Charlie onun elini iki eliyle tutup sallıyordu yüzündeki mutluluk görülmeye değerdi.

"Charlie bu sesin sebebi nedir?"

"Oh Alastor seni uyandırdığım için üzgünüm ama otelimize gerçek bi müşteri geldiği için biraz heycanlandım."

"Peki sorun değil."

Yılan adam önümde eğilip konuştu.

"Sayın radyo iblisi ben Sir Pentious ama siz kısaca Pentious diyin."

"Peki."

Charlie'ye baktım mutlulukla Vaggie'ye sarılıyordu burdan Vaggie'nin nefes alamadığı belliydi.

"Tamam yemekleri kim yapıyor burada."

Angel:
"Burda kimse yemek yapmadığından dışarıda yiyoruz ama sen yaparsan neden olmasın."

Sesimi çıkartmadan mutfağa gittim içerdekiler konuşmaya devam ediyorlardı. Çeketimi masanın üstüne bırakıp kolları sıvadım.

Pankek yapacaktım her halde bunlarda o tür yemekler seviyordur. En son pankeki Vox'a hazırlamıştım..

Dolaptan mağzemeleri alıp tezgahın üttüne koydum dolaptan karıştırma kabını alıp mutfak önlüğümü giyip işe koyuldum.

Pek güzel bir önlük değildi bej renginde önünde çiçek desenleri olan bir önlüktü, bunu umursamadan işime devam ettim.

Vox~

Yataktan kapı çalınmasıyla kalktım bir çok kez çalındı ama umursamadım. Kapı birden açılıp odaya Velvet daldı yataktan kalkıp ona kısık gözlerle baktım.

"Moruk ne zaman çıkıcaz."

Gözlerimi açıp onu süzdüm sırtında bir çanta okula gidecekmiş gibi hazırlanmıştı.

"Velvet okula mı gidiyorsun bu ne hazırlık."

"Hadi kalkta gidelim."

Yanıma gelip elimden tutup kaldırmaya çalıştı ama başaramamıştı üstüne yere düşmüştü. Kendi isteğimle kalkıp onu yerden kaldırdım.

"Hadi hazırlanayım çıkarız."

"Tamam."

Odadan çıkmıştı bavulumu alıp arkasından bende çıkmıştım. Onun üç bavulunu görünce şaşırdım.

Bizden Olur Mu? (📻🖥)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin