Ehe biliyorum kaç gündür bölüm piyasada yok ama ben napayım ayol aklıma bir bok gelmiyo.
Yani bilmiyom içimde bir sinir patlaması var o gitsede kurtulsam havasındayım.
Neyse yorum yaparsanız sevinirim iyi okumalar dilerim.
Alastor~
İmhadan iki gün geçti ve ben Velvet ile aynı odayı paylaşmak zorundayım Vox arada gelip yemek falan getiriyodu kalan zamanı VoxTec'i boşladığından oradaydı.
Velvet Vox onun telefonunu vermemesine rağmen çaldı, sqbqh altıdan beri biri ile konuştuğundan kafam şişti. Saate baktığımda sekizdi nasıl iki saat boyunca biri ile konuşa bilir ki.
"Velvet bi sus amına koyim."
Velvet telefonu kapatıp komidinin üzerine koyup yüzünü bana döndü.
"Ne var be."
"İki saattir o konuşuyosun bi susda uyuyayım."
"Yani."
"Vox'a derim valla telefonunu aldı bu diye."
"Şantajcı geyik."
"Bari Charlie'ye haber ette bişiler hazırlası-"
Derken kapı duvara çarparak açıldı. Velvet önce irkildi sonra yatağında emekliyerek gelen kişiye baktı.
"Dört kollu sürtük öyle mi girilir."
"Elim dolu napayım."
Yanımıza gelip komidinin üzerine yemek tabaklarını bıraktı. Tabaktaki yemeğime baktım gene ot.
"Benim niye her öğünüm ya çorba ya ot."
"Geyiksin işte seversin."
Siyah kollarla onu boğacakken aklıma sopa kırıldığından yaparsam canımın iki kat yanacağı geldi.
"Neden ot ama."
"Vox'a sor."
"O Vox'a de Alastor ot yemeyecek bir daha ot görürse ağzına sıcacakmış."
"Oldu gece kendin de banane."
"Angel sikerim seni."
"Olur."
"Siktir git."
Angel odadan gülerek kapıyı kapatmayarak çıktı.
"Angel kapı."
"İyi be."
Kapıyı kapattı. Velvet ile sadece bakışıyoduk.
"Ee bi konu söylede konuşalım."
"Neden?"
"O zaman telefonuma karışma."
"Tamam sen başla."
"Nasıl öldün."
"Ormanda kafama ateş edildi sen moda ikonu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizden Olur Mu? (📻🖥)
Romance"Vox hayır sen ne saçmalıyorsun sen ve ben hah ben senin gibi çömeze bakarmıyım?"