Evet geldik finalden önceki bölüme yada fic arası mı desem istenirde neden olmasın.
Neyse bölüme geçelim yorum yaparsanız sevinirim iyi okumalar dilerim.
Vox~
Alastor yüzümden uzaklaştığında ona gülümseyerek bakıyordum, belimi tutuşu biraz gevşediğini hissedince onun omzundan ellerimi çektim. Geriye çekilerek bana gülümseyerek gözlerime baktı.
"Saçını neden bağlama isteği duydun canım."
"Hoşuna gideceğini düşündüm beyenmedin mi yoksa."
Alastor elini saçındaki ince siyah tokaya uzattığını fark edince elini tuttum, elini onun kızıl saçlarından uzaklaştırdım.
"Hoşuma gitti canım sadece seni ilk defa böyle görünce şaşırdım."
Alastor kıkırdayarak gözlerimin içine baktı, eski ciddi haline dönerek geri bana o sinir bozucu olan ama benim günümü güzelleştiren gülümsemesini takındı.
"Yenilik pek yapmam bilirsin, şaşırmanı anlıyorum."
Onun gülümsemesi benim kalbimi ısıttı o an sanki gülümsemesi bulaşıcıymış gibi bende gülümsedim. Gülümsediğimi görünce elini yüzümün köşesine koydu.
(Veya ekran nasıl hayal ederseniz)
"Senin gülümsemen içimi ısıttığını biliyor musun?"
Onu diyince kalbimin daha hızlı attığını hissettim yüzümün kızardığını hissede biliyordum. Baş parmağıyla yanağımı okşamaya başladığında yüzümün istesemde istemesede kızardığını hissettim.
Elini yüzümden uzaklaştırdığında yüzüme kendi epimi koydum, ne kadar kızardığımı anlamaya çalışsamda tek seçeneğin ayna olduğunu anlamam uzun sürmedi.
"Ah kızarınca çok tatlı oluyorsun sana karşı koyamıyorum."
"Hımm biri azmış bakıyorumda."
Sinnsi adımlar ve geniş gülümsememle yanına yaklaşırken, Alastor ellerini yavaşca belime koydu. Ellerimi onun yakasını sanki duzeltiyormuşcasına koydum.
"Belki bu akşam."
"Peki o zaman akşama ama şimdi bir içkiye ne dersin canım?"
"Bilmem."
(Silah zoru bir hıyar yazdırdı.)
"Hadi nazlanma."
Alastor'ın gülümsemesi her saniye dahada genişlerken pes etmeye karar verdim.
"İyi peki."
"Güzel."
Alastor önden bara giderken. Bu gece olacaklara hazırmıydım. Pek emin değildim.
"Hadi gel."
Alastor'ın arkasından bar bölümüne vardığımda Angel ve Alastor'ın arasındaki sandalyeye oturdum. Angel'a baktığımda iki shot bardağını birden içmeye çalışırken Husk ona boş boş bakıyordu.
"Bunun amacı ne tam olarak."
"Keyfimden pisicik."
"Ne halin varsa gör."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizden Olur Mu? (📻🖥)
Storie d'amore"Vox hayır sen ne saçmalıyorsun sen ve ben hah ben senin gibi çömeze bakarmıyım?"