TAVERNA

29 5 0
                                    

   3 GÜN ÖNCE

   "Hey Liliana! Geçen gün Arthur'un ne dediğini duydun mu?" Liliana kısa sarı saçlarından ellerini geçirdi ve ona seslenen iri yarı adama döndü. "Ne diyormuş?" "Amos Batı'ya girmiş. Prenses için asker yolluyormuş." diye devam etti uzun boylu adam. Liliana sandalyesinden kalkıp uzun boylu adama doğru yürüdü ve"Arthur bunu nereden biliyormuş?" dedi. Adam içkisinden bir yudum alıp bardağı sertçe masaya vurdu. "Arthur'u bilmiyor musun sanki Amos'un askerleriyle iş birliği yapıyor." Liliana uzun boylu adamın karşısındaki sandalyeyi çekti ve oturdu. "Aklında ne var Pedro?" Adam içkisinden bir yudum daha aldı, "Bunu sıkıştırsak, sonra öttürsek nasıl olur?" bardağı masaya geri koydu.
   Geminin alt katında basık ve dar odasında tüm tayfa toplanmış, Liliana'nın konuşmasını bekliyordu. "Evet gençler şimdi planımız şu; ben Arthur'um ve prensesi kurtarıyorum. Sonra prensesi kaçırıyoruz ve fidye istiyoruz. Sonra yeni bir gemi alıyoruz ve denize geri dönüyoruz. Tamam mıdır?" Bir kişi hariç hepsi bir ağızdan "Tamamdır!" diye haykırdı. Sandalyede oturan siyah saçlı çocuk "Afedersiniz ama bir şey sormak istiyorum." dedi. "Buyur." diye yanıtladı Liliana. Sandalyesinden kalkıp Liliana'ya doğru yürürken "Arthur niye sen oluyorsun? Çok riskli değil mi sonuçta erkekler de var burada." dedi. Liliana ellerini masaya yaslayıp, "Çünkü sana güvenmiyorum. Ve Arthur'u Pedro kadar yaşlı biri oynayamaz. Tek seçenek benim yani. Başka soru?" dedi. Nicolas kollarını göğsünde birleştirdi ve "Peki, öyle olsun." dedi.

Korsan ve Prenses Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin