Yine lanet olası bir sabaha uyanmıştı Edgar. Yatağından kalktı. Mutfağa gitti. Biraz mısır gevreği almak için. Mutfaktan mısır gevreği alırken ablasının masada oturduğunu gördü ve yanında da tuhaf bir kişi vardı. Edgar bu kim dermişcesine ablasına baktı.
Bibi.
"Ah Edgar seni tanıştırmayı unuttum. Bu benim arkadaşım Bull. Ona merhaba de."
Edgar.
"Merhaba Bull."
Bull.
"Sana da merhaba ufaklık."
Diyerek küçük bir kıkırdama çıkardı Bull. Bibi sanki Bull'a kızarmışcasına boğazını temizledi.
Bull Bibi'nin bu komutunu anlamış olacak ki üslubunu düzeltti.Edgar.
"Neden evimden siktir olup gitmeyi denemiyorsun Bull?"
Bull.
"Uhmm.. Ne?"
Bibi.
"Ne sen ne diyorsun Edgar. Hemen şimdi Bull'dan özür dile!
Edgar.
"Özür dilemem için bir sebep göremiyorum. Üzgünüm Bibi."
Bibi.
"Sana özür dile dedim! Hepsini teker teker anneme anlatırım ve daha sonrasında neler olacağını biliyorsun Edgar. Hemen!"
Bull.
"Aslında sorun yo-"
Bibi.
"Kes sesini Bull. Özür dileyecek ve insanlara saygı göstermeyi öğrenecek."
Edgar.
"Ihm peki peki. Bu davranışı yaptığım için çok üzgünüm Bull. Senden özür diliyorum."
Diyerek odasına geçti Edgar.
..
Edgar'ın canı sıkılıyordu. Ne yapacağına karar verirken aklına birşey geldi. Neden Colette'i aramıyordu ki? Sonuçta onla arkadaş olmuşlardı. Hemen telefonu eline aldı ve Col'u aradı;
Edgar.
"Col..?"
Colette.
"Aman Tanrım Edgar! Merhaba."
Edgar.
"Merhaba Col. Aslında sana canımın sıkıldığını söyleyecektim."
Colette.
"Ahh.. Evet benimde çok sıkılıyor. İstersen bize gelebilirsin."
Edgar.
"Pekala o zaman. Ben geliyorum."
Colette.
"Bekliyorum. Bayyyy."
Edgar.
"Sanada bay."
Dedi ve telefonu kapattı Edgar. Telefonuna bir mesaj geldi. Mesaja baktı. Mesajı atan kişi Colette'ti. Evinin konumunu atmıştı. Edgar daha fazla zaman kaybetmeden üzerini giydi ve Col'e doğru yola çıktı.
..
Edgar Colette'in evine gelmişti. Kapıya doğru geldi. Kapıya vurmaya başladı. Biraz bekledi ardından kapıyı Gus açtı. Edgar Gus'a baktı şaşkın bir şekilde. Bu şekilde bakıştılar. Edgar kendini düzeltti ve Gus ile konuşmaya başladı;
Edgar.
"Uhm Merhaba. Gus'tu sanırım."
Gus.
"Hmhm evet hatırlıyorsun."
Edgar.
"Haha evet hatırlıyorum."
Gus.
"İçeri gelmeyecek misin?"
Edgar.
"Tabiikide geleceğim."
Gus Edgar'ın bu dediği ile birlikte içeriye doğru gitti. Edgar'da içeriye geçti.
..
Colette ile Edgar sohbet ediyordu. Gus bir köşe de oturmuş kitap okuyordu. Edgar Colette'e sordu;
Edgar.
"Küçük kardeşin. Hep böyle midir?"
Colette.
"Evet. Her zaman o köşeye oturur ardından okumaya başlar."
Edgar.
"Neler okuduğunu biliyor musun?"
Colette.
"Hayır. Bana okuduğu kitapları göstermez."
Edgar.
"Nedenki?"
Colette.
"Annemin kitapları. Annem kendi elleriyle bu kitapları yazdı. Okumamız için ama Gus bana tek bir cümlesini bile göstermiyor."
Edgar.
"Hm anladım. Bu arada annenden bahsetmişken annen nerede?"
Colette.
"Annem biz küçükken vefat etti. Nasıl öldüğünü bilmiyoruz fakat muhtemelen birisine borcu vardı. Her akşam eve geç geliyordu. Bizden para isteyip duruyordu nedenini sorduğumda da bana söylemiyordu."
Edgar.
"Annenin konusunu açtığım için üzgünüm."
Colette.
"Sıkıntı yok."
Dediği zaman kapı çaldı. Edgar şaşkınlıkla baktı. Kim gelmişti ki? Colette kapıya doğru gitti. Kapıyı açtı. Edgar içeride oturmuş onları dinliyordu.
Colette.
"Aaaa hoşgeldin Fang."
Fang.
"Hoşbuldum Colette."
Colette.
"Burada ne arıyorsun Fang?"
Fang.
"Sadece canım sıkıldı o kadar."
Colette.
"İçeride arkadaşım var. İstersen sende gel. Bizimde canımız sıkılıyordu."
Fang.
"Peki o zaman geleyim."
Dedi Fang. İçeriye geçtiler. Edgar Fang'i gördü. İçi biraz ürperdi. Fang korkunç görünüyordu. Yüzünde yaralar vardı. Fang Edgar'a baktı. Konuşmaya başladı;
Fang.
"Merhaba."
Edgar.
"Merhaba.."
Edgar'ın sesi kısık ve titrek bir şekilde çıkmıştı. İçinden siktiri çekti. Bu adamdan parayı çalmayı bırak adama yaklaşamazsın bile diye geçirdi.
Fang.
"Sanırım kafan bu aralar karışık gibi."
Edgar.
"Ha ne alaka?"
Fang.
"Daldın gittinde o yüzden Edgar."
Fang'in bu dediği ile Edgar duraksadı. İsmini nerden biliyordu ki? Gerçekten korkmaya başladı.
--
Bu bölümde böyle oldu. Sadece son kısım içime sinmedi ama olsunn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fucking Freak | Fangar
Teen FictionColette hızla içeri atlar ve korkmuş görünüyordur. Edgar ile Sandy ne olduğunu anlayamamıştır. Edgar sorar; "Sikeyim ucube gibi görünüyorsun." Colette. "Biliyorum ama ondan daha büyük bir sorunumuz var Edgar. Bana yardımın lazım." Edgar. "Ah yine b...