Kilise

201 22 49
                                    

Edgar sabah kalkmıştı. Başı ağrıyordu. Düne dair sadece randevuyu hatırlıyordu. Daha fazla bunlara kafa yormak istemedi ardından yatağından kalkıp lavaboya gitti.

Lavabodan çıktıktan sonra mutfağa doğru ilerledi Edgar. Mutfakta annesi ile Bibi vardı.

Edgar'ın annesi.

"Günaydın küçük bebeğim."

Edgar.

"Sana kaç defa söyledim. Bana öyle hitap etme anne."

Edgar'ın annesi.

"Ama öylesin benim minik kuzum."

Bibi gülmeye başladı.

Edgar.

"Komik değil! Gülme."

Bibi.

"Üzgünüm minik kuzu."

Bibi kendi dediği bu cümle ile tekrardan gülmeye başladı. Edgar sert bir şekilde baktı ardından mısır gevreğini alıp tam oradan ayrılacakken annesi konuştu.

Edgar'ın annesi.

"Edgar sana test yapacağım."

Edgar.

"Anne bıraktığımı söylemiştim neden yapıyorsunki hala."

Edgar'ın annesi.

"İyiliğin için yapıyorum Edgar."

Edgar.

"Peki peki tamam."

Edgar hızla odasına girdi. Annesinin yapacağı test aklından çıkmıyordu. Birisinden yardım almalıydı. Uyuşturucu testin de negatif çıkması için ne yapabilirdi?

Edgar yapabileceği kriterleri önüne sürdü. Düşündü.

1. Çözüm

İdrarının temiz çıkması için temizleyici içecekti. 48 saat her zaman bundan içmek zorundaydı fakat bir zaman sonra midesini mahvedebilirdi.

2. Çözüm

Yapay idrar alacaktı. Bu mümkün değildi. Çünkü idrar testinde buda çıkıyordu. Yani annesi anlayabilirdi.

3. Çözüm

Bir tanıdığı veyatta arkadaşından idrar kabına tuvaletini yapmasını isteyecekti. Bu birazcık tuhaf olsada en iyi çözümdü.

Edgar bu çözümlerden 3.'sünü seçmişti. Tanıdığı kişi kim olacaktı? Aklına bir isim geldi fakat o kişi yapacak birisi gibi değildi. Edgar şansını kullanmayı tercih etti. Evden çıkıp o kişinin yanına gitti.

..

Edgar kapıya vurdu. Kapıyı Sandy açtı.

Sandy.

"Yine ne var amına koyayım."

Edgar içeri girdi ve olanları anlattı.

Sandy.

"Siksen yapmam."

Edgar.

"Ya bak lütfen Sandy. Buna ihtiyacım var."

Sandy.

"Edgar mal mısın?"

Edgar.

"Sandy gerçekten."

Sandy.

"Çıldıracağım. Bundan kimseye bahsetme ve bekle burda."

Edgar başını olumlu bir şekilde salladı. Sandy'i beklemeye başladı.

Fucking Freak | Fangar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin