Ateş (Final)

233 22 23
                                    

İçeriye Bull daldı. Leon şaşırmış bir şekilde kapıya bakarken Sandy Leon'a çok sert bir yumruk attı. Leon bayılmıştı. Bull korkmuş bir şekilde Sandy'e baktı.

Bull.

"Siktir dostum."

Sandy.

"Bizde de birşeyler var yani."

Bull.

"Neyse hadi gel."

Sandy.

"Edgar'ı buldunuz mu?"

Bull.

"Hayır. Crow ve Colette onu bulmaya gitti. Sende gel bizde gidelim."

Sandy başını salladı olumlar gibi. Bull ile birlikte Crow'un peşine gittiler.

..

Crow ile Colette bir odaya yaklaştı. Kapıyı açmaya çalıştılar. Kapı kilitliydi. Bir anda içeriden ses geldi.

Edgar.

"Kim o?!"

Crow.

"Edgar! Biziz. Colette ile Crow."

Edgar.

"Sikeyim! Çıkarın beni burdan."

Colette.

"Bekle Edgar!"

Colette bunu dediği sırada arkadan çok ürpertici bir ses geldi.

Fang.

"Edgar ölücek."

Crow ile Colette arkasını döndü. Fang onlara bir gülüş attı.

Crow.

"Orospu çocuğu da aramıza katılmış."

Colette.

"Evet tam da karşımızda duygusuz ucube."

Fang.

"Senin konuşma hakkın yok sürtük."

Colette sinirlendi.

Colette.

"Senin de konuşma hakkın yok annesiz."

Fang daha çok sinirlendi. Colette'e doğru hızlıca koşup vurdu. Colette yere düştü. Yüzünden kanlar akıyordu. Crow sinirlendi. Fang'e doğru kunai atmaya başladı. Fang kunailerden kaçıyor Crow'a koşuyordu. Fang, Crow'a saldıracakken Bull Fang'i arkadan tuttu. Sandy kapıya gitti. Edgar'ın kapısını açmaya çalıştı.

Sandy.

"Edgar! Beni duyuyor musun?"

Edgar.

"Sandy! Lütfen çıkar beni buradan!"

Sandy kapıya tekme atmaya başladı. Kapı açılmadı. Fang'e döndü.

Sandy.

"Seni orospu çocuğu. Nerde Edgar'ın kapısının anahtarı."

Fang.

"Buraya kadar geleceğinizi biliyordum. Bende size bir sürpriz yapmak istedim. Bibi'nin şerefine."

Sandy.

"Ne saçmalıyorsun ver şu anahtarı."

Fang, Bull'dan kurtulur. Cam'a doğru gider. Arkasını döner. Anahtarı cebinden çıkartır. Sandy'e atar. Sandy, Edgar'ın kapısını açar. Edgar odadan çıkar. Fang'e bakar.

Fang.

"Hepiniz benim içimdeki tüm öfke ile yanacaksınız!"

Fang dediği bu söz ile elinden çakmak çıkartır. Yere atar. Bir anda heryer alev alır. Herkes dışarı çıkmaya çalışır. Fang camdan atlayacakken Edgar onu tutar.

Edgar.

"Üzgünüm Fang.."

Edgar gülümser. Fang'i aleve atar. Bull diğerlerini çıkartır. İçeride sadece Edgar ile Fang kalmıştır.

Fang.

"Orospu çocuğu!"

Edgar.

"Sen yanmayı hak ediyorsun!"

Edgar camdan atlar. Ev bir anda harlanır. Herkes eve bakar.

Sandy.

"Planı yapamadan bitti.."

Colette.

"Çok mutluyum."

Bull.

"Fang öldü mü şimdi?"

Crow.

"Bu alevlerden kurtulması imkansız."

Edgar.

"Hadi eve gidelim.."

Hava kararmıştır. Bull, Edgar'a döner.

Bull.

"Sikeyim! Bibi'nin doğum günü."

Edgar.

"Ah Doğru!"

Edgar ablasının doğum gününe yetişmesi lazımdır. Ancak ablasına hediye birşey alamamıştır. Etrafına bakar. Yanan evin önünde ki güllere bakar. Kırmızı güllere. Oradan bir tane gül kopartır. Ardından koşarak Bull'un kamyonetine biner.

Edgar.

"Hadi çocuklar! Yetişmemiz gereken bir doğum günü var."

Herkes kamyonete atlar. Edgar'ın evine giderler.

..

Eve gelirler. İçeriye girerler. Bibi üstleri başları yanık olan gruba bakar. Ardından televizyon da açık olan Fang'in yanan evine.

Bibi.

"Siz..?"

Edgar.

"Bunu yapmamız gerekiyordu abla."

Bibi koşarak Edgar'a sarılır.

Bibi.

"Ya sana birşey olsaydı. Ya seni o alevlere atsaydı. Edgar birdaha yapma."

Edgar.

"Doğum günün kutlu olsun abla."

Bibi kıkırdar. O akşam herkes eğlenir ama Edgar hariç.

Akşam bitince herkes dağılınca Edgar odasına çekilir.

..

Edgar odasında Fang'i düşünür. Acaba orada onu o ateşe atması doğru muydu diye. İçinde kötü bir acı vardır. Gerçekten Fang'i seviyormu diye kendisine sorar. Ancak bu sorunun cevabını zaten Fang vermişti. Edgar'ın gözlerinden yaşlar akmaya başlar. O gece o şekilde Fang'i düşünerek geçirir.

1 Yıl Sonra

Edgar güzel bir sabaha kalkar. Artık uyuşturucu gibi maddeleri bırakmıştır. Bir sene önceki olaydan dolayı. Edgar yeni işine gideceği için çok heyecanlıdır. Kendisine yeni sayfa açmıştır. Bu sayfayı güzel anılarla biriktirmeye çalışıyordur. Fang'i unutup sadece anılarına odaklanmak istiyordur.

..

Edgar yemeğini bitirip işine gider.

Edgar işine gelir. Yeni patronunun ofisine girer. Patronuna bakar. Patronunun arkası dönüktür.

Patron.

"Yine karşılaştık ha Edgar?"

Son..

--

Arkadaşlar burda bir final vermek istedim. Belki 2. kitabı yaparım. Aklıma çok güzel bir fikir geldi. Eğer bu kitabın 2. Kitabı olmasını isteyenler varsa yapıcam. Yoksa da yapmam zaten. Çok küfür etmeyin. Bence biraz saçma oldu ama 2. Kitabı yaparsam klasik bir konudan güzel birşey ortaya çıkaracağım. Çok ters köşe olucak o yüzden şimdiden uyarmış olayım. 2. Kitap olursa görüşürüz. Hoşçakalınnn.



Fucking Freak | Fangar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin