Kurtarmak

197 20 18
                                    

Edgar sabah erkenden kalktı. Bugün Bull ile görüşecekti. Eksik parçayı almaya gideceklerdi. O yüzden Edgar içindeki o heyecan ve intikam duygusu ile hazırlanmaya başladı.

..

Edgar aç olduğu için annesinin hazırladığı kahvaltı masasına oturdu.

Edgar'ın annesi.

"Günaydın Edgar."

Edgar.

"Günaydın anne."

Edgar'ın annesi.

"Bugün bir planın var mı Edgar?"

Edgar.

"Evet anne kusura bakma."

Edgar'ın annesi.

"Ah odun şey seni. Bugün Bibi'nin doğum günü."

Edgar.

"Ne?! Ben onu öbür hafta sanıyordum."

Edgar'ın annesi.

"Neyse sorun yok. Herşeyi teyzen ile hazırladım ben. Sen sadece Bibi için kendi adına hediye al ve evde akşam saatinde ol."

Edgar.

"Olacağım anne merak etme."

Edgar'ın annesi.

"Bu akşam Bibi için özel bir akşam. Sana güveniyorum Edgar."

Edgar.

"Teşekkürler anne. Seni seviyorum."

Edgar'ın annesi.

"Bende seni yavrum."

Edgar ile annesi o şekilde kahvaltıyı yaptılar. Edgar dışarıya çıktı.

..

Edgar dışarıda bir bankta oturuyordu. Bull'u bekliyordu. Bull ona 5 dakika içinde orada olacağını söylemişti fakat Bull'dan ne ses ne de seda vardı.

Birkaç dakika sonra Edgar'ın yanına büyük cüsseli birisi geldi. Edgar yukarıya doğru tepesinde duran adama baktı. Bu kişi Bull idi.

Bull.

"Hazır mısın emo çocuk?"

Edgar.

"Tam olarak neye hazırım? Sadece bir parça alıp geleceğiz."

Bull.

"Sana söylemeyi unuttum. Gideceğimiz yer biraz tehlikeli dikkatli ol Edgar."

Edgar.

"Pekala sıkıntı yok. Hadi gidelim."

..

Edgar ile Bull dar bir sokakta yürüyorlardı. Biraz daha ileri gidince karşılarına büyük bir yer çıktı. Bu yerde bir sürü insan vardı ve yere kurulmuş pazarlar. Silahından tut her sik eşya bulunuyordu. Edgar şimdi Bull'un ne demek istediğini anlamıştı. Buradaki insanlar tehlikeliydi.

Biraz daha yürüdüklerinde Bull durdu.

Bull.

"Çok az bir yolumuz kaldı Edgar. Yoruldun mu?"

Edgar.

"Yani yoruldum diyebilirim."

Bull.

"Su ister misin?"

Edgar.

"Hayır demem."

Bull gülümsedi ardından yerinden kalkıp Edgar'a su almaya gitti. Edgar yerde oturmuş öylece Bull'u bekliyordu.

Fucking Freak | Fangar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin